12 956 läst · 169 svar
13k läst
169 svar
Quiz: Kan du fälla träd?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 10/10 rätt.
Ha! Jag VISSTE att jag är proffs efter att ha fällt fyra cypresser i trädgården.
Allvarligt, detta är ett typiskt exempel där jag inte vet var mina kunskaper kommer ifrån även om de flesta frågor var rätt enkla att gissa på...
Ha! Jag VISSTE att jag är proffs efter att ha fällt fyra cypresser i trädgården.
Allvarligt, detta är ett typiskt exempel där jag inte vet var mina kunskaper kommer ifrån även om de flesta frågor var rätt enkla att gissa på...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 94 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Detta gick inte så bra
Detta gick inte så bra
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Första gången man törs posta ett resultat.
Första gången man törs posta ett resultat.
Medlem
· Stockholms län
· 547 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Tycker inte det är så smart att fälla träd själv, tänk om man blir medvetslös i en olycka? Är man 2 så borde den andre kunna hjälpa eller hämta hjälp.
Tycker inte det är så smart att fälla träd själv, tänk om man blir medvetslös i en olycka? Är man 2 så borde den andre kunna hjälpa eller hämta hjälp.
Självklart kan( bör?) man vara flera personer, men bara en person ( den som fäller) inom riskzonen.D rob_t_j72 skrev:
säkerhetsavståndet vid manuellhuggning i skogen är dubbla trädlängden...det är i riskområdet du ska vara självD rob_t_j72 skrev:
Är bara som skogsägare eller egen man får vara ensam vid fällning..D rob_t_j72 skrev:
som inte som anställd.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Trigonometri - Att mäta det som man inte kan se.
Trigonometri - Att mäta det som man inte kan se.