Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Jag fick 10/10 rätt.

Ha! Jag VISSTE att jag är proffs efter att ha fällt fyra cypresser i trädgården.
Allvarligt, detta är ett typiskt exempel där jag inte vet var mina kunskaper kommer ifrån även om de flesta frågor var rätt enkla att gissa på...

Yxa som sitter fast i en nyligen nedhuggen del av ett träd, omgivet av löv på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Pippi Viktualia
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 94 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

• Gilla
1
  • Laddar…
A
skoge skoge skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Fan kan du fälla träd skoge? :crysmile:
skämtar :cool:(y)

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Detta gick inte så bra

Q
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Första gången man törs posta ett resultat.

Maskintok skrev:
Fan kan du fälla träd skoge? :crysmile:
skämtar :cool:(y)
undrar just hur många som tror de kan efter 10 frågor?

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Tycker inte det är så smart att fälla träd själv, tänk om man blir medvetslös i en olycka? Är man 2 så borde den andre kunna hjälpa eller hämta hjälp.

D rob_t_j72 skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Tycker inte det är så smart att fälla träd själv, tänk om man blir medvetslös i en olycka? Är man 2 så borde den andre kunna hjälpa eller hämta hjälp.
Självklart kan( bör?) man vara flera personer, men bara en person ( den som fäller) inom riskzonen.

D rob_t_j72 skrev:

säkerhetsavståndet vid manuellhuggning i skogen är dubbla trädlängden...det är i riskområdet du ska vara själv

• Gilla
1
  • Laddar…
A
skoge skoge skrev:
undrar just hur många som tror de kan efter 10 frågor?
alldeles för. många... :rofl:

A
D rob_t_j72 skrev:

Är bara som skogsägare eller egen man får vara ensam vid fällning..
som inte som anställd.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Trigonometri - Att mäta det som man inte kan se.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.