4 505 läst · 63 svar
5k läst
63 svar
Quiz: Kan du elda i kaminen?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
har lärt mig en hel del denna vintern om eldning i kaminen. Alla rätt andra året vi har kaminen som enda värmekälla i huset.
har lärt mig en hel del denna vintern om eldning i kaminen. Alla rätt andra året vi har kaminen som enda värmekälla i huset.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 257 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 373 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Håller med om att "Briketter" låter som ngt helt annat , tändkuber säger jag ......
https://sv.wikipedia.org/wiki/Briketter
Håller med om att "Briketter" låter som ngt helt annat , tändkuber säger jag ......
https://sv.wikipedia.org/wiki/Briketter
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 381 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Har gjort upp eld sedan barnsben. Tycker frågorna om briketter var märkliga. I mina ögon är briketter och tändhjälpsgrejor som inköpes för just detta ändamål för dom som inte är så hej på att elda. Tidningspapper och fint späntad ved ska det vara. Och något påhitt om att briketter ska vara miljövänligare köper jag inte. Att tända med hjälp av tidningspapper är bra återvinning.
Blir mycket sotflagor av tidningspapper .Blodsoppen skrev:Har gjort upp eld sedan barnsben. Tycker frågorna om briketter var märkliga. I mina ögon är briketter och tändhjälpsgrejor som inköpes för just detta ändamål för dom som inte är så hej på att elda. Tidningspapper och fint späntad ved ska det vara. Och något påhitt om att briketter ska vara miljövänligare köper jag inte. Att tända med hjälp av tidningspapper är bra återvinning.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 394 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Dessutom är en av frågorna felaktig...
Dessutom är en av frågorna felaktig...