7 399 läst · 129 svar
7k läst
129 svar
Quiz: Kan du byta rör?
Backventiler har inget med kulventiler att göra, även om de han ha en kula.
Golvbrunnar har alltid ett vattenlås.
Golvbrunnar har alltid ett vattenlås.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Borde vara 10 av 10, man börjar väl ändå med att försöka borra sönder skruvskallarna innan man slår sönder toastolen, eller?
Vem vill ha en massa porslinssplitter runt sig?
Borde vara 10 av 10, man börjar väl ändå med att försöka borra sönder skruvskallarna innan man slår sönder toastolen, eller?
Vem vill ha en massa porslinssplitter runt sig?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
vcx
Byggnovis
· Göteborg och Bohus län
· 331 inlägg
vcx
Byggnovis
- Göteborg och Bohus län
- 331 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 324 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Plättlätt...
Plättlätt...
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 372 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Men så har jag kopplat alla rör i huset dom senaste 40 åren, utom Fjärrvärme rör som måste hårdlödas och provtryckas.
Leif i Skåne
Men så har jag kopplat alla rör i huset dom senaste 40 åren, utom Fjärrvärme rör som måste hårdlödas och provtryckas.
Leif i Skåne
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 228 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Ett slarvfel från full pott
Ett slarvfel från full pott
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"