Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 644 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

ClasseClas
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 651 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

4774
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?" 😂 Jag kan verkligen inte ett enda dyft om byggskivor. Har ingen aning om en bräda är mdf eller spån. Har aldrig stött på begreppet fibercement eller fiberbetong så nu blir det att plugga på lite hahaha

• Ledsen
  • Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
Missade på vad OSB betyder.
När skivan kom på 90 talet kallade snickarna den för Amerikansk skitplywood.

• Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 736 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jepp

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 620 andra personer (65%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 721 andra personer (66%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 043 andra personer (70%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 474 andra personer (25%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 436 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"
Den enda som var "lurig" var ju priset. :D
Man fick ju hoppas på att quizz-författaren inte brukar handla på dyrare ställen än en själv. :)
Fråga 10 är ju helt fel.
Jag hade precis snickare här och jag fick 20% rabatt på deras pris på ahlsell och då kostade en osb 450kr

😋

• Haha
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 477 andra personer (72%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 216 andra personer (10%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 568 andra personer (26%) som har gjort quizet "Kan du byggskivan?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.