5 196 läst · 61 svar
5k läst
61 svar
Quiz: Kan du bygga badrum själv?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 488 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Älskar att man behöver ha kännedom om Peters badrumsbygge för att få full pott i quizen.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 986 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 195 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 110 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 110 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 249 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 295 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Typisk jag som tänkte lägga ut den kommande badrumrenoveringen, nu är de nog bäst jag gör den själv ändå...
Typisk jag som tänkte lägga ut den kommande badrumrenoveringen, nu är de nog bäst jag gör den själv ändå...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 750 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 479 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"