Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer (36%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 253 andra personer (80%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Typiskt, missade omräkning på procent och promille

• Gilla
byggelibyggaren
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 188 andra personer (58%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Attitudeswe
H halj skrev:
Byter ni verkligen filter 2ggr per år?
Ja. Tilluft går inte göra rent. Frånluft kan man förvisso rengöra, men tyvärr säljs filtren bara i paket till min FTX. 800kr/år för filter...

K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 289 andra personer (81%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer (81%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Tur jag inte har FTX då hade jag bytt filter allt för sällan. Byta var 6:e månad är inte det väldigt ofta?

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 267 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 272 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 283 andra personer (37%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

H halj skrev:
Byter ni verkligen filter 2ggr per år?
Byter 1 gång om året. Vid jul. Bor på landet. Tilluften brukar se ut som ny. Frånluften är det en del bös i.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 170 andra personer (95%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 826 andra personer (64%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Äh, är väl bara å öppna ett fönster 😀

Andrehandymagi
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 290 andra personer (84%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.