1 315 läst · 68 svar
1k läst
68 svar
Quiz: Hur funkar ventilation?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 123 inlägg
Quiz: Hur funkar ventilation? https://www.byggahus.se/quiz/385-hur-funkar-ventilation
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 157 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Bommade radonen.
Bommade radonen.
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 094 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 094 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (90%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Chansa på koldioxidhalten
Chansa på koldioxidhalten
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (45%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Medlem
· Halland
· 4 101 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Har bytt ftx själv
Har bytt ftx själv
Jag fick 3/10 rätt, vilket är sämsta resultat i något av alla quizen "Hur funkar ventilation?"
Här krävdes det faktakunskaper -som jag inte har- och jag gissade uppenbarligen mycket fel.
Jag fick rätt på allmänbilningsfrågor som hur "självdrag" fungerar.
Och priset för installation, man väljer så klart det dyraste alternativet...
Här krävdes det faktakunskaper -som jag inte har- och jag gissade uppenbarligen mycket fel.
Jag fick rätt på allmänbilningsfrågor som hur "självdrag" fungerar.
Och priset för installation, man väljer så klart det dyraste alternativet...
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 176 andra personer (83%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Besserwisser
· östergötland
· 2 079 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer (60%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 107 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 107 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer (82%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"