Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"
Bommade radonen.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (71%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (90%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Chansa på koldioxidhalten :)

S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (45%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer (83%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Attitudeswe
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Har bytt ftx själv

Jag fick 3/10 rätt, vilket är sämsta resultat i något av alla quizen "Hur funkar ventilation?"

Här krävdes det faktakunskaper -som jag inte har- och jag gissade uppenbarligen mycket fel.
Jag fick rätt på allmänbilningsfrågor som hur "självdrag" fungerar.
Och priset för installation, man väljer så klart det dyraste alternativet...

• Älska
whak
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer (60%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

AllramEest
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer (82%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 267 andra personer (92%) som har gjort quizet "Hur funkar ventilation?"

H
Byter ni verkligen filter 2ggr per år?

• Gilla
Attitudeswe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.