Quiz: Har du koll på poolen? https://www.byggahus.se/quiz/406-har-du-koll-pa-poolen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer (92%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer (60%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (9%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 226 andra personer (97%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
🛀🏊♂️🌴
🛀🏊♂️🌴
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 273 andra personer (93%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 325 andra personer (84%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 363 andra personer (84%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"