977 läst · 42 svar
977 läst
42 svar
Quiz: Glad eller sur gubbe?
Sida 1 av 3
Quiz: Glad eller sur gubbe? https://www.byggahus.se/quiz/405-glad-eller-sur-gubbe
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (61%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (17%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Administrator
· Skåne
· 6 572 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer (60%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Ett slarvfel.
Ett slarvfel.
Jag fick 9/10 rätt, vilket beror på att jag chansade fel gällande accoya i quizet "Glad eller sur gubbe?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (88%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer (24%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer (97%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"
Det verkar som om det hjälper att ha byggt några altaner för att kunna svara på frågorna
Det verkar som om det hjälper att ha byggt några altaner för att kunna svara på frågorna
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 376 andra personer (96%) som har gjort quizet "Glad eller sur gubbe?"