4 968 läst · 99 svar
5k läst
99 svar
Quiz: Byggord som heter som kroppsdelar
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 394 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Gissade på "Vargmun", aldrig hört tidigare... ☕
Gissade på "Vargmun", aldrig hört tidigare... ☕
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 467 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 163 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 165 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Medlem
· Södermanlands län0
· 973 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 535 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Renoverare
· Uppsala
· 1 850 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 470 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 635 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 246 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 246 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"