3 012 läst · 88 svar
3k läst
88 svar
Quiz: 10 svåra vvs-ord
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Det är ju nån fråga som är tveksam bla fråga 2 ... ballofix är ett namn på ett sortiment från broen som säljer bla minikulventiler med det namnet. Å sen kan man ju diskutera frågan med dykrör....
Det är ju nån fråga som är tveksam bla fråga 2 ... ballofix är ett namn på ett sortiment från broen som säljer bla minikulventiler med det namnet. Å sen kan man ju diskutera frågan med dykrör....
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Vad VVS står för var för svårt för mig. 🙄
Vad VVS står för var för svårt för mig. 🙄
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Nästan så att jag är imponerad av mig själv. Nu har jag dock ingen ursäkt längre att vänta med blandarbytet i köket om min fru ser det här.
Nästan så att jag är imponerad av mig själv. Nu har jag dock ingen ursäkt längre att vänta med blandarbytet i köket om min fru ser det här.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 162 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
VVSarn på jobb säger att fråga fem är fel, jag håller med honom 🙂
VVSarn på jobb säger att fråga fem är fel, jag håller med honom 🙂
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Fråga fem känns fel, dykrör för mig är en plats för termometer. Googlar man så är det också rör för termometrar som "dyker" upp
Fråga fem känns fel, dykrör för mig är en plats för termometer. Googlar man så är det också rör för termometrar som "dyker" upp
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 322 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Kamelkyss har jag aldrig hört. Jag använder sugklocka. Men även hört barnmorska
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 600 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 600 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 223 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"