Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Det är ju nån fråga som är tveksam bla fråga 2 ... ballofix är ett namn på ett sortiment från broen som säljer bla minikulventiler med det namnet. Å sen kan man ju diskutera frågan med dykrör....

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Vad VVS står för var för svårt för mig. 🙄

K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Nästan så att jag är imponerad av mig själv. Nu har jag dock ingen ursäkt längre att vänta med blandarbytet i köket om min fru ser det här.

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 162 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

VVSarn på jobb säger att fråga fem är fel, jag håller med honom 🙂

Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Fråga fem känns fel, dykrör för mig är en plats för termometer. Googlar man så är det också rör för termometrar som "dyker" upp

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 322 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Kamelkyss har jag aldrig hört. Jag använder sugklocka. Men även hört barnmorska

• Gilla
BengtH
  • Laddar…
N
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 223 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.