3 012 läst · 88 svar
3k läst
88 svar
Quiz: 10 svåra vvs-ord
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 114 inlägg
Quiz: 10 svåra vvs-ord https://www.byggahus.se/quiz/375-10-svara-vvs-ord
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 069 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 293 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 293 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jaja, gick väl rätt bra ändå.
Jaja, gick väl rätt bra ändå.
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 293 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 293 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
Frågan/svaret om dykrör är jag inte överens om.
Ett dykrör enligt mig är ett rörbit som går in i en acctank eller liknande där man sedan kan montera temp givare. Att det ska leda vatten till botten av tanken har jag aldrig hört talas om, stämmer verkligen det svaret?
Frågan/svaret om dykrör är jag inte överens om.
Ett dykrör enligt mig är ett rörbit som går in i en acctank eller liknande där man sedan kan montera temp givare. Att det ska leda vatten till botten av tanken har jag aldrig hört talas om, stämmer verkligen det svaret?