Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Kamelkyss vad är det för VVS-ord. Måste vara något lokalt slanguttryck. Konstigt att fråga om något sådant……👎
 
  • Gilla
  • Haha
Intet och 2 till
  • Laddar…
R
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Patrik440
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Jaja, gick väl rätt bra ändå.
 
Patrik440
R roli skrev:
Kamelkyss vad är det för VVS-ord. Måste vara något lokalt slanguttryck. Konstigt att fråga om något sådant……👎
Inget jag har hört men med de svarsalternativen så tyckte jag att det var lätt att lista ut ändå.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
R roli skrev:
Kamelkyss vad är det för VVS-ord. Måste vara något lokalt slanguttryck. Konstigt att fråga om något sådant……👎
Skulle säga att det är välkänt, finns även ett mindre politiskt korrekt namn som börjar på N.
 
  • Haha
Bröstmjölk
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Att jag aldrig kan lära mig vad VVS betyder.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "10 svåra vvs-ord"

Frågan/svaret om dykrör är jag inte överens om.
Ett dykrör enligt mig är ett rörbit som går in i en acctank eller liknande där man sedan kan montera temp givare. Att det ska leda vatten till botten av tanken har jag aldrig hört talas om, stämmer verkligen det svaret?
 
  • Gilla
kingen101 och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.