D David_.._ skrev:
Bakom nr 23 på sprängskissen finns ett hål.
Det har troligen rostat/geggat igen, men går att borra upp.
Trycket i tanken skall lira med tryckströmbrytaren.
Googla tillslagstryck pumpautomat.
Har för mig att det skall vara runt 1.5 bar i tanken, men kolla med bruksanvisningen.

Glöm ej dra ur kontakten innan du skruvar...
Helst sätta den i en plastpåse eller liknande så du tänker en gång extra innan du stoppar i den.
D David_.._ skrev:
Har för mig att det skall vara runt 1.5 bar i tanken, men kolla med bruksanvisningen.

Helst sätta den i en plastpåse eller liknande så du tänker en gång extra innan du stoppar i den.
D David_.._ skrev:

Jag har lite svårt att tolka sprängskissen - var öppnar jag pumpen för att hitta 23? Sitter den bakom tryckströmbrytaren eller var hittar jag den?

O Ori Patskom skrev:
Jag har lite svårt att tolka sprängskissen - var öppnar jag pumpen för att hitta 23? Sitter den bakom tryckströmbrytaren eller var hittar jag den?
Jag hade nog försökt demontera hela 26 först.
Men bakom det som är inringat hittar du nr 23

• Motor del, tändstift i fokus, röd cirkel, svartvitt med blå accenter, selektiv färgläggning, teknisk utrustning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
O Ori Patskom skrev:
Ok - nu ser jag. 26 är bottenplattan till tryckströmbrytaren. Jag har just nu hela huset fullt av gäster - jag får ta tag i detta igen efter helgen!

O Ori Patskom skrev:
Ok - nu ser jag. 26 är bottenplattan till tryckströmbrytaren. Jag har just nu hela huset fullt av gäster - jag får ta tag i detta igen efter helgen!
Lycka till

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.