19 062 läst · 22 svar
19k läst
22 svar
Pris kök från Ikea, Epoq, HTH GDS och Kvik - en jämförelse
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 512 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 512 inlägg
Menar du om man slipar resp. värmer luckorna i köket medan man lagar mat?Bjor skrev:
De flesta brukar nog hålla på med sånt någon annanstans än i köket (tvättstuga, garage etc.).
Inte precis så. Men damm och ångorn kan komma in i kroppen utan mat. Om man inte har nå andningsmask, som inte många brukar använd.BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 512 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 512 inlägg
Medlem
· Stockholms län
· 182 inlägg
Vad som ej framgår.i artikeln som kn vara av inresse är sortiment
Jag har byhgt flera kök och fann att ikea har begränsade breddalternativ
KVIK fles. om man bygger inom givna mått kan det vara lättare att få ihop pusslet med flera breddvariantet.. kvaliten är enligt min bedömning ikvärdig
Jag har byhgt flera kök och fann att ikea har begränsade breddalternativ
KVIK fles. om man bygger inom givna mått kan det vara lättare att få ihop pusslet med flera breddvariantet.. kvaliten är enligt min bedömning ikvärdig
Administrator
· Skåne
· 7 897 inlägg
Det har visat sig att det trots allt fanns en billigare lucka hos Kvik och vi har fått nya prisuppgifter från dem. Därför är jämförelsen nu uppdaterad.
Kostnaderna är betydligt högre, lägg på 100 tk då stämmer dina priser.Redaktionen skrev:Vad kostar ett kök hos en kökstillverkare som är verksam inom kategorin “billiga kök”? Vi tog in offerter på de billigaste, till synes identiska köken, från fyra olika kökstillverkare och jämförde priserna för att hitta det mest prisvärda köket och den billigaste kökstillverkaren.
Du kan läsa artikeln här: Pris kök från Ikea, Epoq, HTH GDS och Kvik - en jämförelse