Ja, vad ska man säga… 😂

Stressigt som f-n idag för att hinna bli klar att skiva väggar. Missade att sätta hole-in-one puckarna i eldosorna, river väck skivan och sätter dit dem, men är inte uppmärksam när jag sätter tillbaka den och det hamnar någon skit bakom så skivan knäcks när jag skruvar tillbaka den. Lackar ur totalt i stressen och sparkar till skivan eftersom den ändå måste bytas. Lite väl hårt, och bakom är det solid plankvägg…

Nu har jag jäkligt ont i foten och haltar omkring, hoppas inget gick sönder mer än gipsskivan 🙈.

• Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Roffe_riff och 10 till
  • Laddar…
Ja det är därför jag går i skor med stålhätta... 😉

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Haha. I det här fallet får du f-n skylla dig själv 😂

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Det har jag också, men tror kanske det hade varit bättre utan i detta fallet 😂.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Haha. I det här fallet får du f-n skylla dig själv 😂
Japp. Frun frågade vad jag gjort och svarade att hon inte skulle fråga 😂.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 6 till
  • Laddar…
4774
mexitegel mexitegel skrev:
Ja, vad ska man säga… 😂

Stressigt som f-n idag för att hinna bli klar att skiva väggar. Missade att sätta hole-in-one puckarna i eldosorna, river väck skivan och sätter dit dem, men är inte uppmärksam när jag sätter tillbaka den och det hamnar någon skit bakom så skivan knäcks när jag skruvar tillbaka den. Lackar ur totalt i stressen och sparkar till skivan eftersom den ändå måste bytas. Lite väl hårt, och bakom är det solid plankvägg…

Nu har jag jäkligt ont i foten och haltar omkring, hoppas inget gick sönder mer än gipsskivan 🙈.
Det får vi verkligen hoppas . Förstår frustrationen till fullo och skulle säkert ha gjort likadant 😂. Även om favoriten vid för hög frustration är att gå ut och ta handsågen och såga ner ett 20m trä och göra ved av den 😇

• Gilla
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Japp. Frun frågade vad jag gjort och svarade att hon inte skulle fråga 😂.
Min fru brukar säga att hon inte vill veta...

• Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
4774
pacman42 pacman42 skrev:
Min fru brukar säga att hon inte vill veta...
Det säger min gubbe oxå 😂 och min pappa har alltid sagt " vad har du ställt till med nu då"

• Gilla
  • Älska
kashieda och 4 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Sparka på nått hårt med stålhätta gör ännu ondare än utan.

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
AXS
Inte så mycket att hänga i julgranen mot alla andra bilder. Men jag kan knappt gå.

Lyfte en bräda i spänn som ville åt andra hållet. Förvånansvärt mycket blod.

• Skadad ben med en lång skråma och blod, liggande på vit sängkläder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
Pappa1986 och 6 till
  • Laddar…
Ojoj… ser knappt ut som en underarm längre och leden går åt fel håll…
Vojvoj
Mvh Findus

• Haha
Dowser4711 och 5 till
  • Laddar…
AXS
Tips, jobba inte i shorts.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Ni slipper bilder, men jag tror jag lyckades ordna en ordentlig sträckning i axel och nacke i fredags när jag gick ut med askan från vedspisen. Jag glömde sista steget och landade med knäna och händer på fruset grus.

Lite trist att vi inte kan åka och hälsa på resten av familjen idag och imorgon och att biljetterna inte var avbokningsbara, men jaja.

• Ledsen
  • Älska
sinuslinus och 6 till
  • Laddar…
Och askan över hela dig eller? Jag har en rostfri bunke utanför bakdörren för aska så man slipper ta på sig käder bara för att dumpa aska

Tokslut Tokslut skrev:
Och askan över hela dig eller? Jag har en rostfri bunke utanför bakdörren för aska så man slipper ta på sig käder bara för att dumpa aska
Bara lite i ansiktet. Vi har en askhink också, men den var redan full...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.