När täcker du poolen?

  • Direkt den inte används

    11 Röster 52,4%
  • Kvälls/nattetid

    5 Röster 23,8%
  • Aldrig under säsongen

    3 Röster 14,3%
  • Annat

    2 Röster 9,5%
  • Antal röster
    21
Milkshaken
Men det finns ju dom där trnsparenta plastplattorna man lägger i. Har för mig att det var nån tjomme som sålde sånt. Det var ju både täckning och säkerhet har jag för mig... Eller?

Själv har jag börjat skumma planer på att ha 4 st lite snyggare presseningar, sammanfoga dom 2 och 2 på varandra med frigolitskivor emellan... Sen fästa dom på vanligt sätt i stroppknopparna... Bör ju bli lätt, säkert och varmt....
Nån som tror på ide´n ?
 
Milkshaken skrev:
Men det finns ju dom där trnsparenta plastplattorna man lägger i. Har för mig att det var nån tjomme som sålde sånt. Det var ju både täckning och säkerhet har jag för mig... Eller?

Själv har jag börjat skumma planer på att ha 4 st lite snyggare presseningar, sammanfoga dom 2 och 2 på varandra med frigolitskivor emellan... Sen fästa dom på vanligt sätt i stroppknopparna... Bör ju bli lätt, säkert och varmt....
Nån som tror på ide´n ?
kan det inte bli litye klumpigt när du ska rulla/vika ihop den
 
Milkshaken
ja det är det jag tänker på, men om man lämnar ett avstånd ungefär 20 cm mellan varje skivskarva, (Frigon 10 tjock) Ska det inte gå att vika den då? Sen är det ju det med förvaring av den.... man vill ju inte ha ett stort plastsjok precis jämte... men men,,, Som sagt, skummar lite..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.