21 474 läst · 124 svar
21k läst
124 svar
Planlösningar vi gillar
Tro mig, det gör det. Vi har inte kunnat köra tvättmaskin/torktumlare, duscha, bada eller spola på toaletten efter 22 pga dotter som bodde vägg i vägg med badrummet.HOBBY ARCHITECT skrev:
Huset är 863 m² enligt din webbsida. Det är enormt stort. Du kan nog krympa detta ganska rejält utan att förlora funktion.HOBBY ARCHITECT skrev:
Jag skulle inte vilja att tvättstugan är på samma plan som vardagsrum och kök i ett lyxigt hus, särskilt inte som det är öppet in till de kök och vardagsrum. Flytta tvättstugan till källaren.
Skulle också störa mig på att behöva passera tv-rummet på övervåningen för att ta mig til master bedroom.
Ja, smaken är som baken. Men visst hade man nog kunnat göra en mindre version av huset, men då lär det ju förlora vissa estetiska och praktiska kvalitéer, men det hade ju varit ett alternativ.P peroande skrev:Huset är 863 m² enligt din webbsida. Det är enormt stort. Du kan nog krympa detta ganska rejält utan att förlora funktion.
Jag skulle inte vilja att tvättstugan är på samma plan som vardagsrum och kök i ett lyxigt hus, särskilt inte som det är öppet in till de kök och vardagsrum. Flytta tvättstugan till källaren.
Skulle också störa mig på att behöva passera tv-rummet på övervåningen för att ta mig til master bedroom.
Redigerat: