kulle
Aha ok (y)

K
Krilleman krilleman_215 skrev:
Har man bara max två ledningar KV/VV från kommoden så är det en fördel att använda Vatettes badrumsfördelare...[bild]
Exakt vad är det för fördelare du har på den bilden? Med tre avstick?

Krilleman
K
Tusen tack!

B
Krilleman krilleman_215 skrev:
Inte mitt badrum, bilden taget på jobbet.

Men det är vanliga 45x70 träreglar och sen så är det vanliga väggbockstöd från LK med väggskena 40 som dom sitter i under plywood och gips.

[länk]
[bild]
[länk]
[bild]
Var får jag som privatperson tag på bockstöd i stockholm utan att behöva beställa på nätet? Någon som vet?

kulle
Du kommer väl att behöva mer än bockstöd så bästa pris får du om du beställer alla grejer på nätet.
Hornbach har väl en hel del vatette grejer annars, men om dom har bockstöd och brickor vet jag inte.

B carlkarlin skrev:
Var får jag som privatperson tag på bockstöd i stockholm utan att behöva beställa på nätet? Någon som vet?
Webben är ju i särklass billigast och om du lägger in beställningen idag så har du oftast prylarna imorgon och i värsta fall i övermorgon. Annars så får du kontakta en rör-firma så kan de garanterat ordna fram grejerna från sin grossist till imorgon. Men då har du samma leveranstid som från webben fast till trippla priset samt att du inte ens får dem levererade i brevlådan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.