Mitt kretskort i min Pax 231 har gett upp, ingen härinne som har en gammal fläkt till salu?
 
Min Pax passad 31 har slutat fungera och jag tänkte ge mig på att öppna upp motorenheten men jag kommer inte längre än såhär En hand håller en vit krossad plaströr. Röret är trasigt med sprickor och brottstycken synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
🙄
 
Roga1337 Roga1337 skrev:
Guldstjärnor till BiFuel och Spjerne :D

Följde de utförliga guiderna vid samma fenomen efter rengöring för ca: 2 veckor sedan, men fick ej igång fläkten trots flera försök så jag kapitulerade och ställde in mig på att ringa elektrikern ang.fläktbyte.
Idag efter ”tjat” från frugan om att ringa elektriker, så gav jag den en allra sista chans till…och lyckades så att fläkten fungera igen (fast tystare då motorn ej längre skrapar mot plastringen)
Det är precis så här forum fungerar som bäst (y)
Dvs. man kan ge/få Tips med att Felsöka, Förstå samt Åtgärda enklare felaktigheter i sitt Hem själv & därmed spara sina pengar till de gånger man faktiskt behöver hjälp av behöriga yrkesgrupper för korrekt åtgärd utanför ens egna kunskapsområden.
Idag fixade jag min PAX231. Följde tråden. PERFEKT!!! TACK !
 
  • Gilla
BiFuel och 1 till
  • Laddar…
T tappvattenledning skrev:
Min Pax passad 31 har slutat fungera och jag tänkte ge mig på att öppna upp motorenheten men jag kommer inte längre än
T tappvattenledning skrev:
Min Pax passad 31 har slutat fungera och jag tänkte ge mig på att öppna upp motorenheten men jag kommer inte längre än såhär[bild] 🙄
Kanske sent svar, men det sitter en skruv i mitten, under märkningstejpen. 😊
 
T torparnorpan skrev:
Lägger in ett svar i en gammal tråd ..för att bevisa att det är bra de finns. Min fläkt startade inte idag.. letade o grejade.. Såg denna tråd och jodå... samma fel här..ringen under motorn behövdes släppas på plats sedan gick den igen
Samma sak för mig :)
 
  • Gilla
BiFuel och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.