Köpte 5x8 meter från JYSK och var tvungen att använda kapmaskinen för att få ihop det. Några av rören var även skadade och måste bytas. Känns som att JYSK överlag har låg kvalitet på sina produkter. Man får nog vad man betalar för!
 
Vi köpte Jula`s lyxpaviljong i förfjol och blev grymt besvikna. Vid regnet som föll på midsommarafton läckte det. Reklamerade det och fick ett nytt tak. Vid nästa regnskur läckte även det! Reklamerade på nytt och fick pengarna tillbaka. Heder åt Jula för schysst bemötande!
På hösten köpte vi ett riktigt partytält från Dancover. Lite dyrare, men med riktigt PVC-duk både i tak och väggar. Det höll tätt hela förra sommaren och även i år denna regniga midsommarafton! Kan verkligen rekommendera Dancover! Kolla in deras hemsida: http://www.dancovershop.com/se.aspx?gclid=CLGT6qm2nMYCFYHhcgodbawDfA
Nä, jag jobbar inte där. ;-)
 
Är det kanske någon som har ett stativ till ett (läckande?) partytält att sälja i Skånetrakten? Större är bättre och helmetall (även kopplingar) är ett krav. Jag skall ha det till fågelbur.
Maila fredrikjonssonse (at) yahoo.se
 
Jag köpte också Julas lyxvariant.. Ja det var en besvikelse när den läcker. Det är ju inte så värst mycket vits med ett tält som läcker.
Jag funderar dock på att försöka täta sömmarna. Är det nån som provat med gott resultat? Vet inte vad jag skall använda, funderar på att ta våtrumsprimer den blir ju inte hård. tänkte att det skulle gå att pensla över sömmarna.
 
Det var inte bara sömmarna som läckte på vårat!
 
Ok. Jag kanske missade vart det läckte. Jag trodde det var sömmarna.
Men det läckte bara när det regnade ordentligt mycket. Så det kan ju helt klart vara duken. Måste kolla nästa gång ordentligt.
 
G
Köp inte "billigt partytält" från Outl1.se - det gick inte ens att sätta upp. Mycket vek stomme!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.