F fribygg skrev:
Fråga @AndersMalmgren som brukar käka ute istället för att byggahus..
Han måste ju det, han kan inte laga mat hemma längre, för spisen slutade fungera när nån av hans barn gömde controllern till hemautomationen!*

*Baserat på egen mångårig erfarenhet av föräldraskap kan jag meddela att controllern ligger under den lilla ligistens säng, precis bakom en tom Legokartong och en liten hög med halvtorkade clementinskal samt en udda strumpa med ett hål på hälen.

• Haha
  • Gilla
Dilato och 7 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det bör inte avhålla dej från att fråga nån som spenderar hundratals tusen på uteätning
Varför skulle man betala för att äta ute. Är det något nytt dom börjat med i städer. Vad kostar det att sitta utomhus i en snödriva och äta❓

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Fråga @AndersMalmgren som brukar käka ute istället för att byggahus..
Svaret är enkelt, finns de inte på whiteguide så undvik. När jag är ute i landet kan jag ta flera mil omväg för att hamna på en whiteguide

• Älska
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Svaret är enkelt, finns de inte på whiteguide så undvik
Föredömligt snabbt svar!
Om du lär dej bygga hus och blir lite ödmjukare finns det gott hopp för dej trots att du bor i Stockholm.

• Haha
  • Älska
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Svaret är enkelt, finns de inte på whiteguide så undvik. När jag är ute i landet kan jag ta flera mil omväg för att hamna på en whiteguide
Det är bra att du ser till att hamna på guiden, det är inte säkert att få den påtån. Särskilt inte när du kör med dina landsmän, även om guiden är vit.

Och då är elbil värdelöst!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
*Baserat på egen mångårig erfarenhet av föräldraskap kan jag meddela att controllern ligger under den lilla ligistens säng, precis bakom en tom Legokartong och en liten hög med halvtorkade clementinskal samt en udda strumpa med ett hål på hälen.
Hur många år räknar du som mångårig❓
Har du bara ett barn❓Alla vet ju att man lägger skräpet i syskonets rum samt saker man "lånat" som andra saknar gömmer man definitivt i syskonens rum. Eller under hundens madrass

• Haha
BengtH
  • Laddar…
P Pin skrev:
Och då är elbil värdelöst!
Elbilen brukar navigera till bästa laddstation utifrån vart du ska. Spelar ingen roll om du ska till whiteguide resturang eller sylta.

Elbilen brukar navigera till bästa laddstation utifrån vart du ska. Spelar ingen roll om du ska till whiteguide resturang eller sylta.
Smart med självkörande bil när du druckit lunch!

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Laddstation?! Kollektivistidkt sosseri. Nej man ska äga sin egen laddbox!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Smart med självkörande bil när du druckit lunch!
jag behöver ingen självkörande bil jag har sambo sedan många år.

• Haha
Pin
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Du får lära den lille ligisten sortera 'skiten' enl kommunens anvisningar, numera anses det allvarligt om en trasig strumpa eller annan textil hamnar fel.

Är det alltför för svårt får du engagera dig politiskt för att påverka regelverket och de kommunala instruktionerna för var trasiga strumpor skall slängas.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
jag behöver ingen självkörande bil jag har sambo sedan många år.
Hur kan då bilen navigera själv?

Vem är det som kör egentligen?

F fribygg skrev:
Du får lära den lille ligisten sortera 'skiten' enl kommunens anvisningar, numera anses det allvarligt om en trasig strumpa eller annan textil hamnar fel.

Är det alltför för svårt får du engagera dig politiskt för att påverka regelverket och de kommunala instruktionerna för var trasiga strumpor skall slängas.
Man sorterar ner det i bränntunnan. Stora saker längst ner små lättända ovanpå

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Var tvungen att köra runt i en storstad igår.
Har du varit på långresa till Göteborg? Norra Europas enda storstad om man får tro vissa...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.