R Rejäl skrev:
Förbannade telefon🙄😝
Det finns ingen app vare sig för efterfest eller hjulbyte.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Det finns ingen app vare sig för efterfest eller hjulbyte.
Det stämmer i o för sig men för autocorrect är ibland ett sattyg!

• Älska
fribygg
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
En sak ska du ha klart för dig, och det är att varken äkta eller fejkfjortisar får låna min släpkärra!! Inte ens om de skickar sms. (Fast kanske om de kan svetsa.)
Det är en ickefråga. Skaffa ett tungt jävla släp som det krävs rejäl dragbil och BE kort till slipper du låna ut till amatörer och fjortisar med mopedbilar.

Svetsaren skulle jag aldrig låna ut någonting till.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Skaffa ett tungt jävla släp som det krävs rejäl dragbil och BE kort till slipper du låna ut till amatörer och fjortisar med mopedbilar.
Som amatör kör jag ju med den fordonskombination jag har tillgänglig oavsett vilka bokstavskombinationer du @Pin eventuellt har.

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag är expert på att svetsa hål. Får jag låna den då❓
Det får du, om du har den Allmänna Dispensen.
Fast kärran är ärligt talat full med skräp just nu, så du får köra en vända till tippen först. Om du inte bara vill elda upp junket hemma till Valborgsmässoafton, förstås. Genväg förbi eldningsförbudet: ansök om demonstrationstillstånd för att bränna inredningsdetaljer i protest mot den saligen avlidne Ingvar Kamprads nazistsympatier. Stefan Löfvén kanske vill komma och hålla tal. Han har jobbat som svetsare också, har jag hört.

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Som amatör kör jag ju med den fordonskombination jag har tillgänglig oavsett vilka bokstavskombinationer du @Pin eventuellt har.
Jag har bara CDO. Det är som OCD fast i bokstavsordning,

• Älska
  • Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Fast kärran är ärligt talat full med skräp just nu, så du får köra en vända till tippen först. Om du inte bara vill elda upp junket hemma till Valborgsmässoafton, förstås. Genväg förbi eldningsförbudet: ansök om demonstrationstillstånd för att bränna inredningsdetaljer i protest mot den saligen avlidne Ingvar Kamprads nazistsympatier. Stefan Löfvén kanske vill komma och hålla tal. Han har jobbat som svetsare också, har jag hört.
Kolla först så det inte innehåller några gamla strumpor innan majbrasan

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
Kolla så inte mina kalsongerna åker med om du lånar ut kärran med skräp, kan ju bli lite pinsamt om hen står och sorterar på tippen!

Kan jag skriva en egen allmän dispens❓

Du är rolig du köra till tippen eller bränna upp junket. Jag dumpar det på närmaste åker förstås. Eller på din grannes infart.

P Pin skrev:
Det är en ickefråga. Skaffa ett tungt jävla släp som det krävs rejäl dragbil och BE kort till slipper du låna ut till amatörer och fjortisar med mopedbilar.

Svetsaren skulle jag aldrig låna ut någonting till.
Ett tungt släp kräver väl CE

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ett tungt släp kräver väl CE
Nä BE har ingen övre gräns för släpet. Tung bil däremot C och E.

P Pin skrev:
Nä BE har ingen övre gräns för släpet. Tung bil däremot C och E
Hur tungt får man dra med A ❓

R
N Niq skrev:
Högst olämpligt att dra släp med A-stolpen i en bil!

N Niq skrev:
A traktor byggd på redig pickup får dra tungt

R Rejäl skrev:
Högst olämpligt att dra släp med A-stolpen i en bil!
Varför och vart sitter den❓ Har inte sett några stolpar på min bil

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.