469 161 läst · 14 894 svar
469k läst
14,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det är en ickefråga. Skaffa ett tungt jävla släp som det krävs rejäl dragbil och BE kort till slipper du låna ut till amatörer och fjortisar med mopedbilar.SågspånPappspikEternit skrev:
Svetsaren skulle jag aldrig låna ut någonting till.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 193 inlägg
Det får du, om du har den Allmänna Dispensen.N Niq skrev:
Fast kärran är ärligt talat full med skräp just nu, så du får köra en vända till tippen först. Om du inte bara vill elda upp junket hemma till Valborgsmässoafton, förstås. Genväg förbi eldningsförbudet: ansök om demonstrationstillstånd för att bränna inredningsdetaljer i protest mot den saligen avlidne Ingvar Kamprads nazistsympatier. Stefan Löfvén kanske vill komma och hålla tal. Han har jobbat som svetsare också, har jag hört.
Kolla först så det inte innehåller några gamla strumpor innan majbrasanSågspånPappspikEternit skrev:Det får du, om du har den Allmänna Dispensen.
Fast kärran är ärligt talat full med skräp just nu, så du får köra en vända till tippen först. Om du inte bara vill elda upp junket hemma till Valborgsmässoafton, förstås. Genväg förbi eldningsförbudet: ansök om demonstrationstillstånd för att bränna inredningsdetaljer i protest mot den saligen avlidne Ingvar Kamprads nazistsympatier. Stefan Löfvén kanske vill komma och hålla tal. Han har jobbat som svetsare också, har jag hört.
Kolla så inte mina kalsongerna åker med om du lånar ut kärran med skräp, kan ju bli lite pinsamt om hen står och sorterar på tippen!SågspånPappspikEternit skrev:Det får du, om du har den Allmänna Dispensen.
Kan jag skriva en egen allmän dispens❓SågspånPappspikEternit skrev:Det får du, om du har den Allmänna Dispensen.
Du är rolig du köra till tippen eller bränna upp junket. Jag dumpar det på närmaste åker förstås. Eller på din grannes infart.