Åter 28:e
"Kliv kliv överlev"

En synnerligen god jul tillönskar jag er, vad sa ni att gjorde sa ni!?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
29cm koks är ju ingett tänker jag!
Inget? Har du en susning om vad en sån lina kostar på Compagniet? Kan väl upplysa om att ett Bauhauskort inte räcker långt.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Inget? Har du en susning om vad en sån lina kostar på Compagniet? Kan väl upplysa om att ett Bauhauskort inte räcker långt.
Ja för dig och mig kan det kännas avlägset dyrt men har du sett hens verktygsförråd? Det tycks inte gå någon nöd på hen!!!

Men nu börjar det väl ändå spåra ur eller?

• En balkong med noll cm mellanräcke ovanför en grusgång bredvid ett hus.
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Lär väl ge ordentlig bonus iaf

• Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Åter 28:e
"Kliv kliv överlev"

En synnerligen god jul tillönskar jag er, vad sa ni att gjorde sa ni!?
Glad Hanukah

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Julgran med röda och guldiga kulor mot röd bakgrund, paket nedanför. Text: "God Jul & Gott Nytt År".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Det är ju ändå en kristen högtid så jag bidrar med ett vetenskapligt diagram

Diagram som visar "Tider och tro" med Guds tro på människor jämnt, och människors tro på Gud minskande och sen ökande över tid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
God Jul på er! Kan rapportera att här i Småland ligger exakt 0 cm snö och vi har varken fått besök av HR, Jultomten eller Ernst, inte i vårt enkla hus åtminstone. Ett utslag av Guds nåd, skulle jag tro.
Vi ses på Ba*ha*s och B*lt*ma för mellandagsrean, glöm inte kortet, grabbar och tjejer!

(Till er hedningar som blotar vill jag rikta en bön: låt bli HR, Ernst och Jultomten! ....eller är jag redan för sent ute...?)

• Älska
  • Haha
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
God Jul på er! Kan rapportera att här i Småland ligger exakt 0 cm snö och vi har varken fått besök av HR, Jultomten eller Ernst, inte i vårt enkla hus åtminstone. Ett utslag av Guds nåd, skulle jag tro.
Vi ses på Ba*ha*s och B*lt*ma för mellandagsrean, glöm inte kortet, grabbar och tjejer!

(Till er hedningar som blotar vill jag rikta en bön: låt bli HR, Ernst och Jultomten! ....eller är jag redan för sent ute...?)
Glad helg, påminner om att snälltolka! 🫶

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Följer
@Alfredo och jag verkar ha hamnat i ett maskhål. Vi är klara med balrogskinkan (masugnen blev bra, tack för tips!) här och är på väg mot julklapparna, så om moderaterna kan fixa till det här med att inlägg kommer i olika trådar vore det perfekt.

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Lahkoe jåvle!

FredrikR FredrikR skrev:
Glad helg, påminner om att snälltolka! 🫶
Jag försöker, men nån av ungarna har kopplat in WiFi-routern till en dimmerpuck från Plejd, så det är inte så lätt. Men God Jul, hoppas knäcken blev bra!

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag försöker, men nån av ungarna har kopplat in WiFi-routern till en dimmerpuck från Plejd, så det är inte så lätt. Men God Jul, hoppas knäcken blev bra!
Plejd är enkelt men inte för oss som gillar automation.
Knäck har jag i lurarna och övrig tid andra toner?

God helg!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Ett väl utfört arbete är den grund varpå samhället vilar.
🫶❤️

Tyst!
Jag ser på tv!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.