447 981 läst · 13 927 svar
448k läst
13,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Ja för dig och mig kan det kännas avlägset dyrt men har du sett hens verktygsförråd? Det tycks inte gå någon nöd på hen!!!Alfredo skrev:
Men nu börjar det väl ändå spåra ur eller?
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 122 inlägg
God Jul på er! Kan rapportera att här i Småland ligger exakt 0 cm snö och vi har varken fått besök av HR, Jultomten eller Ernst, inte i vårt enkla hus åtminstone. Ett utslag av Guds nåd, skulle jag tro.
Vi ses på Ba*ha*s och B*lt*ma för mellandagsrean, glöm inte kortet, grabbar och tjejer!
(Till er hedningar som blotar vill jag rikta en bön: låt bli HR, Ernst och Jultomten! ....eller är jag redan för sent ute...?)
Vi ses på Ba*ha*s och B*lt*ma för mellandagsrean, glöm inte kortet, grabbar och tjejer!
(Till er hedningar som blotar vill jag rikta en bön: låt bli HR, Ernst och Jultomten! ....eller är jag redan för sent ute...?)
Glad helg, påminner om att snälltolka! 🫶SågspånPappspikEternit skrev:God Jul på er! Kan rapportera att här i Småland ligger exakt 0 cm snö och vi har varken fått besök av HR, Jultomten eller Ernst, inte i vårt enkla hus åtminstone. Ett utslag av Guds nåd, skulle jag tro.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 962 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 122 inlägg
Plejd är enkelt men inte för oss som gillar automation.SågspånPappspikEternit skrev:
Knäck har jag i lurarna och övrig tid andra toner?
God helg!