SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
För att han ska veta vad han ska göra när han hittar polisen på yttertrappen,
Då drar han sin sabel!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Då drar han sin sabel!
Visst är autocorrekt roligt ”snabel” var det väl du ville skriva?!?!

S Saelen skrev:
Hörde jag något om att kakan ska in i ugnen?

[bild]
Shit asså, här har du skapat en verklig Ground Zero för 50-plus-gubbsen! Ernsts julprogram featuring Kakan Hermansson! Det ryker hela proppskåpet här nu! Förkolnar servisledningen ända ut i elskåpet vid gatan!

• Haha
Intet och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Visst är autocorrekt roligt ”snabel” var det väl du ville skriva?!?!
Har du inte läst tråden och känner till när Hasing drog blankt?

Jag hatar folk som postar utan att ens idas läsa tråden först! Förstör totalt tråden! Skärpning! 🤬

• Gilla
  • Haha
  • Wow
fribygg och 3 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Jag hatar folk som postar utan att ens idas läsa tråden först! Förstör totalt tråden! Skärpning! 🤬
Har du själv lyssnat på Idas sommarvisa???
Jag gör så att blommorna blommar, allmänt känd som Idas sommarvisa eller Du ska inte tro det blir sommar…

R Rejäl skrev:
Jag gör så att blommorna blommar, allmänt känd som Idas sommarvisa eller Du ska inte tro det blir sommar…
HR här igen. Låt tusen blommor blomma 👍. Bara ni inte har skolavslutningen i kyrkan.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Har du hört talas om autokorrekt? Ids ska det givetvis stå!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
HR här igen. Låt tusen blommor blomma 👍. Bara ni inte har skolavslutningen i kyrkan.
Näh, du är ingen riktig HR. Blommor? Tänk på allergikerna!

• Gilla
Pin
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Har du hört talas om autokorrekt? Ids ska det givetvis stå!
Men det gällde ju inte för en stund sedan när jag påpekade det så hur ska du ha det Mr oordning?!?!

R Rejäl skrev:
Men det gällde ju inte för en stund sedan när jag påpekade det så hur ska du ha det Mr oordning?!?!
Det var då det. Samhället förändras. Häng med lite, tack!

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Det var då det. Samhället förändras. Häng med lite, tack!
Tack för din påminnelse du är så hjärtlig!!!
Men det är inte lätt att hänga med i dina svängningar det är nästan som en fertil dam!!!

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
Nu när det snart är helg och alla firar med familjen tycker jag det är lågt att man ska betala för elen på själva julafton! Och så är det ovanpå Magda priset även Ebba pris. Nåt dom hittat på i Stockholm eller Bryssel.

Jag fattar inte hur de mäter volten på min räkning men nu blir det dyrt, det vet jag. Jag kan inte koka julskinka och ha granen tänd samtidigt. Revbensspjäll i ugnen eller Kalle Anka på TV. Varm glögg eller kallt i stugan. Ska man behöva koka skinkspadet 23/12 för att värma på 24/12 för dopp i grytan? Och barnen får radiostyrt och data i julklapp, ska de inte kunna ladda leksakerna och stoppa i datan i kontakten?

Jag vågar inte ens tänka på vad julafton kommer att kosta för mig. Har abonnemang på Elon och bor i område 08. Huset har värme från element. Måste jag flytta till lägenhet så elen blir gratis?

Jag tycker tyskarna och putin kan ha sin energi själva, så sköter vi i Sverige vårat. Å inge vind eller kärnkraft, vi har ju redan elektricitet!

Jag röstar för nolltaxa på julafton!

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag röstar för nolltaxa på julafton!
Aldrig i livet! Tänk på mina elbolagsaktier! Minst 10 kr/kWh önskar jag i julklapp!

• Wow
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag vågar inte ens tänka på vad julafton kommer att kosta för mig.
Låt bli, ingen annan orkar nog heller tänka på vad julafton kommer att kosta dig.

• Haha
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Shit asså, här har du skapat en verklig Ground Zero för 50-plus-gubbsen! Ernsts julprogram featuring Kakan Hermansson! Det ryker hela proppskåpet här nu! Förkolnar servisledningen ända ut i elskåpet vid gatan!
Hur kan MAN vara så rabiat pch samtidigt heta Herr-Man-Son?

Frågar åt en vän…

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.