R Rejäl skrev:
Du som är lite smidigare än mig kanske lyckas bättre att öppna tråden!
Bar motardåren @FredrikR som kan sånt. 😢 Är rädd att han kan ha fastnat i julkalendern eller blivit fastklämd på lagret under en blandning av långburk och korthylsor. Han verkar lite sökande om jag ska vara ärlig... Men han är ju ung!

• Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Bar motardåren @FredrikR som kan sånt. 😢 Är rädd att han kan ha fastnat i julkalendern eller blivit fastklämd på lagret under en blandning av långburk och korthylsor. Han verkar lite sökande om jag ska vara ärlig... Men han är ju ung!
Kan hen ha fått avsked🤷🤔

Alfredo Alfredo skrev:
Var det hon??? 😱 Var precis ett reportage om det på rapports 16-sändning. Bilderna var rätt häpnadsväckande, minst sagt.... Men vi ska väl vänta minst 24 timmar innan vi vet om de stämmer eller ej. Mycket "fake news" på vissa ställen numera! Passa er!
Extremt mycket fejk-nyheter! Avancerade fejkade AI-klipp! Tror Ernst ligger bakom det hela faktiskt. Lite sårat ego. Han tror att vi driver med honom, lille bubben. Tydligen har han utsett mig till huvudansvarig för sina upplevda kränkningar.

• Ledsen
  • Wow
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nu stänger vi tråden ett tag för moderering. Vad tror du @FredrikR? Hinner du klart innan midsommar
Åh fan, är det den FredrikR. Vad bra att vi har en riktig moderat i tråden. Han hinner säkert nu under vintern när det inte sparkas så mycket boll i Sverige.

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Han tror att vi driver med honom, lille bubben.
Hur kan han ha fått för sig något sådant? 🤔😇

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Kan hen ha fått avsked
Inga får avsked! 🤬 Inte ens hönor! Elefanterna får bara ny kompisar!

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Inga får avsked! 🤬 Inte ens hönor! Elefanterna får bara ny kompisar!
Är moderatorn en höna eller en elefant?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Är moderatorn en höna eller en elefant?
Glad helg på Er!

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Den här tråden har spårat ur! Nu stänger vi tråden ett tag för moderering. Vad tror du @FredrikR? Hinner du klart innan midsommar (2025 så försök inte!) om du skippar andra aktiviteter och brassar på med lite övertid?
Vi tittar ju på det efter helgerna.. 😉

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Glad helg på Er!
Merry Christmas....🙏

• Gilla
  • Wow
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Glad helg på Er!
Fy f*n har du gått o blitt en sån!

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Fy f*n har du gått o blitt en sån!
Han tillverkar ju stål

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Han tillverkar ju stål
Ja givetvis om han jobbar på golvet så ber jag om ursäkt, men en moderat gör väl inte det utan har väl orkestrerat dom nya direktiven till dom på golvet?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag har installerat solceller på huset och tänkte jag skulle sälja elen från dem imorgon när priset är som högst.

Jag kollade i en app och priset verkar hamna runt tian per KWH (plus sextioöringen).

Nu undrar jag om jag borde sälja hela det kommande årets elproduktion imorgon, om jag borde vänta lite tills det blir ännu högre pris eller om jag ska spara lite av min kommande produktion utifall jag skaffar elbil?

Hur har ni andra gjort?

P.s. Inga haters, utan bara bra svar från andra som oxå har solceller tack.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag har installerat solceller på huset och tänkte jag skulle sälja elen från dem imorgon när priset är som högst.

Jag kollade i en app och priset verkar hamna runt tian per KWH (plus sextioöringen).

Nu undrar jag om jag borde sälja hela det kommande årets elproduktion imorgon, om jag borde vänta lite tills det blir ännu högre pris eller om jag ska spara lite av min kommande produktion utifall jag skaffar elbil?

Hur har ni andra gjort?

P.s. Inga haters, utan bara bra svar från andra som oxå har solceller tack.
Jag har inga solceller så jag berättar inte vad jag tycker

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.