451 334 läst · 14 060 svar
451k läst
14,1k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Bar motardåren @FredrikR som kan sånt. 😢 Är rädd att han kan ha fastnat i julkalendern eller blivit fastklämd på lagret under en blandning av långburk och korthylsor. Han verkar lite sökande om jag ska vara ärlig... Men han är ju ung!R Rejäl skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 128 inlägg
Extremt mycket fejk-nyheter! Avancerade fejkade AI-klipp! Tror Ernst ligger bakom det hela faktiskt. Lite sårat ego. Han tror att vi driver med honom, lille bubben. Tydligen har han utsett mig till huvudansvarig för sina upplevda kränkningar.Alfredo skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 009 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 009 inlägg
Jag har installerat solceller på huset och tänkte jag skulle sälja elen från dem imorgon när priset är som högst.
Jag kollade i en app och priset verkar hamna runt tian per KWH (plus sextioöringen).
Nu undrar jag om jag borde sälja hela det kommande årets elproduktion imorgon, om jag borde vänta lite tills det blir ännu högre pris eller om jag ska spara lite av min kommande produktion utifall jag skaffar elbil?
Hur har ni andra gjort?
P.s. Inga haters, utan bara bra svar från andra som oxå har solceller tack.
Jag kollade i en app och priset verkar hamna runt tian per KWH (plus sextioöringen).
Nu undrar jag om jag borde sälja hela det kommande årets elproduktion imorgon, om jag borde vänta lite tills det blir ännu högre pris eller om jag ska spara lite av min kommande produktion utifall jag skaffar elbil?
Hur har ni andra gjort?
Jag har inga solceller så jag berättar inte vad jag tyckerNötegårdsgubben skrev:Jag har installerat solceller på huset och tänkte jag skulle sälja elen från dem imorgon när priset är som högst.
Hur har ni andra gjort?