R Rejäl skrev:
Ärligt så är du väl lagd åt det hållet?
Jag anmälde givetvis Alfredo också. Vi kan såklart inte ha en miljöpartist mitt ibland oss.

• Haha
  • Ledsen
paralun och 3 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Jag anmälde givetvis Alfredo också. Vi kan såklart inte ha en miljöpartist mitt ibland oss.
Absolut inte❗
Varför inte❓

• Haha
Intet
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du har missat det. Läs tråden.
Läste lite i början. Stod inget där.

Edit: nu hittar jag inte frågan heller. Moderåttan kan ta bort tråden.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Läste lite i början. Stod inget där.

Edit: nu hittar jag inte frågan heller. Moderåttan kan ta bort tråden.
Ok eftersom jag är snäll så ska jag berätta svaret igen. Det är 42

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
R
Intet Intet skrev:
Ja vad ska man säga vad ska vi göra? Vet inte vad som är värst att Hen springer o säljer lotter för dom röda eller att Hen nu gått o blitt kär i Greta och blivit en grön liten partisan..

• Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ja vad ska man säga vad ska vi göra? Vet inte vad som är värst att Hen springer o säljer lotter för dom röda eller att Hen nu gått o blitt kär i Greta och blivit en grön liten partisan..
Aha. Du skrev HEN. Då anmäler jag dig och mig själv för jag läste det.

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
R
Intet Intet skrev:
Aha. Du skrev HEN. Då anmäler jag dig och mig själv för jag läste det.
Aha du tillhör den grenen, då förstår jag!

R Rejäl skrev:
Aha du tillhör den grenen, då förstår jag!
Ja. Just nu identifierar jag mig som en gran som känner sig som en hasselbackspotatis

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk. Eller ja inte precis just nu, för nu sitter jag i en bil. Trafikkaos med stopp åt alla håll för att folk inte har vett att blockera korsningar när det är stopp på andra sidan. Men man kan drömma så länge… knäckljudet när man öppnar, knapyshhhh. Kluckljudet när man häller det i glaset och de tysta bruset när skumbubblorna spricker.. mmm…

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk.
En?

R
Intet Intet skrev:
Ja. Just nu identifierar jag mig som en gran som känner sig som en hasselbackspotatis
Bilder annars tror vi inte på dig!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
T TypRätt skrev:
Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk. Eller ja inte precis just nu, för nu sitter jag i en bil. Trafikkaos med stopp åt alla håll för att folk inte har vett att blockera korsningar när det är stopp på andra sidan. Men man kan drömma så länge… knäckljudet när man öppnar, knapyshhhh. Kluckljudet när man häller det i glaset och de tysta bruset när skumbubblorna spricker.. mmm…
Det är någ smart att håll sig till en!

• Arg
Alfredo
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det är någ smart att håll sig till en!
Och när man trodde lågvattenmärket var nått sänker @Rejäl det än lägre. 😱

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Du borde bannas som ens föreslår kortburk

• Wow
  • Älska
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
jag vill ge en recension, om det inte är förtal. Hon Marilyn, moderaten, får lägga i N-listan (N=Nix). Så kan vi samla svart jobbare och annat där. Rejta på!

En skylt i ett tåg visar ett betyg på noll stjärnor och texten "Would not recommend. - Satan" med en Bible App-logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
djanlov och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.