430 476 läst · 13 221 svar
430k läst
13,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 1 814 inlägg
Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk. Eller ja inte precis just nu, för nu sitter jag i en bil. Trafikkaos med stopp åt alla håll för att folk inte har vett att blockera korsningar när det är stopp på andra sidan. Men man kan drömma så länge… knäckljudet när man öppnar, knapyshhhh. Kluckljudet när man häller det i glaset och de tysta bruset när skumbubblorna spricker.. mmm…
Det är någ smart att håll sig till en!T TypRätt skrev:Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk. Eller ja inte precis just nu, för nu sitter jag i en bil. Trafikkaos med stopp åt alla håll för att folk inte har vett att blockera korsningar när det är stopp på andra sidan. Men man kan drömma så länge… knäckljudet när man öppnar, knapyshhhh. Kluckljudet när man häller det i glaset och de tysta bruset när skumbubblorna spricker.. mmm…
Du borde bannas som ens föreslår kortburkT TypRätt skrev:Nej nu lägger vi ner logiken och tar fram en kortburk. Eller ja inte precis just nu, för nu sitter jag i en bil. Trafikkaos med stopp åt alla håll för att folk inte har vett att blockera korsningar när det är stopp på andra sidan. Men man kan drömma så länge… knäckljudet när man öppnar, knapyshhhh. Kluckljudet när man häller det i glaset och de tysta bruset när skumbubblorna spricker.. mmm…