N Niq skrev:
Jag är lite dålig på matteformler. Vad är det man räknar ut med hjälp av tangentens riktning mot bordet❓
Jag vet faktiskt inte, jag är ingen naturvetare, är mer åt humanist/kulturvetar-hållet. Så med hjälp av tangentens riktning vill jag inte att mitt inlägg ska ingå i aspest-diskursen. Är du med?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag vet faktiskt inte, jag är ingen naturvetare, är mer åt humanist/kulturvetar-hållet. Så med hjälp av tangentens riktning vill jag inte att mitt inlägg ska ingå i aspest-diskursen. Är du med?
Varför inte❓ Det diskuteras ju ofta i den här tråden.

N Niq skrev:
Varför inte❓ Det diskuteras ju ofta i den här tråden.
Den här tråden ingår definitivt i aspest-diskursen, men jag ska försöka undvika att överföra den diskursiviteten till den tidigare länkade tråden om vit isolering. Jag skulle tro att trådstartaren inte skulle uppskatta det fullt ut. Det finns (har jag hört) människor som inte vill ha aspest i, på eller runt sitt hem. Jättekonstigt, jag vet, men det finns sånt fôlk.

• Wow
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Nu är jag less på den här tråden! Bara en massa parodier! Vilka rutiner gäller för att ansöka om utträde? Vad är processen? Var finns blanketten? Får jag börja leka med modellflygplan i stället eller har ni en karenstid innan jag kan byta klubb?

Var vänliga att verifiera era svar med Bank-ID utifall huset skulle brinna upp!

Alfredo Alfredo skrev:
Nu är jag less på den här tråden! Bara en massa parodier! Vilka rutiner gäller för att ansöka om utträde? Vad är processen? Var finns blanketten? Får jag börja leka med modellflygplan i stället eller har ni en karenstid innan jag kan byta klubb?

Du har väl ett förfalskat bankid i din lur så det är väl inget problem?

• Wow
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Duger det inte med Freja+ ? Eller C++ ? Eller en selfie på mig där jag håller upp min dator samtidigt som jag är inloggad på Byggahus? Eller lånekortet på biblioteket, det är ju personligt?

Eller en selfie på mig där jag håller upp min dator samtidigt som jag är inloggad på Byggahus?
Jag tror det duger i detta forum, prova!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
P paralun skrev:
Du har väl ett förfalskat bankid i din lur så det är väl inget problem?
Kanske hela profilen är förfalskad? Det är och ska vara svårt för lurendrejare att utträda..

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:

Du måste skicka en blankett med post i 3 exemplar till mig. Bifoga ditt pass, kreditkort med kod och bankkoder med lösen ord så ska jag se till att utträdet beviljas och slutbetalning genomförs.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Den här tråden ingår definitivt i aspest-diskursen, men jag ska försöka undvika att överföra den diskursiviteten till den tidigare länkade tråden om vit isolering. Jag skulle tro att trådstartaren inte skulle uppskatta det fullt ut. Det finns (har jag hört) människor som inte vill ha aspest i, på eller runt sitt hem. Jättekonstigt, jag vet, men det finns sånt fôlk.
Men hur ska dom då isolera mot brand❓
Den vita isoleringen ovanpå taket och marken kommer ju ofta automatiskt när det blir kallt. Och brukar försvinna när det blir varmt och den inte behövs mera.

• Haha
  • Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Kanske hela profilen är förfalskad? Det är och ska vara svårt för lurendrejare att utträda..
Njau, verkar populärt med förfalskade bankid'n så det är ju inget problem inkl profilen...🤔

• Gilla
Rejäl
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du måste skicka en blankett med post i 3 exemplar till mig. Bifoga ditt pass, kreditkort med kod och bankkoder med lösen ord så ska jag se till att utträdet beviljas och slutbetalning genomförs.
Tack! Brevet är på väg!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Hör av dig när du fått brevet så vi kan reglera allt Hen har stulit ut matkällaren och hönshuset ink. El..

R Rejäl skrev:
Hör av dig när du fått brevet så vi kan reglera allt Hen har stulit ut matkällaren och hönshuset ink. El..
Fackpampsfasoner! 🤬

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ok skickar en räkning till dig

• Haha
  • Wow
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.