424 267 läst · 13 054 svar
424k läst
13,1k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 997 inlägg
Jag vet faktiskt inte, jag är ingen naturvetare, är mer åt humanist/kulturvetar-hållet. Så med hjälp av tangentens riktning vill jag inte att mitt inlägg ska ingå i aspest-diskursen. Är du med?N Niq skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 997 inlägg
Den här tråden ingår definitivt i aspest-diskursen, men jag ska försöka undvika att överföra den diskursiviteten till den tidigare länkade tråden om vit isolering. Jag skulle tro att trådstartaren inte skulle uppskatta det fullt ut. Det finns (har jag hört) människor som inte vill ha aspest i, på eller runt sitt hem. Jättekonstigt, jag vet, men det finns sånt fôlk.N Niq skrev:
Nu är jag less på den här tråden! Bara en massa parodier! Vilka rutiner gäller för att ansöka om utträde? Vad är processen? Var finns blanketten? Får jag börja leka med modellflygplan i stället eller har ni en karenstid innan jag kan byta klubb?
Var vänliga att verifiera era svar med Bank-ID utifall huset skulle brinna upp!
Du har väl ett förfalskat bankid i din lur så det är väl inget problem?Alfredo skrev:Nu är jag less på den här tråden! Bara en massa parodier! Vilka rutiner gäller för att ansöka om utträde? Vad är processen? Var finns blanketten? Får jag börja leka med modellflygplan i stället eller har ni en karenstid innan jag kan byta klubb?
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 997 inlägg
Du måste skicka en blankett med post i 3 exemplar till mig. Bifoga ditt pass, kreditkort med kod och bankkoder med lösen ord så ska jag se till att utträdet beviljas och slutbetalning genomförs.Alfredo skrev:Nu är jag less på den här tråden! Bara en massa parodier! Vilka rutiner gäller för att ansöka om utträde? Vad är processen? Var finns blanketten? Får jag börja leka med modellflygplan i stället eller har ni en karenstid innan jag kan byta klubb?
Men hur ska dom då isolera mot brand❓SågspånPappspikEternit skrev:Den här tråden ingår definitivt i aspest-diskursen, men jag ska försöka undvika att överföra den diskursiviteten till den tidigare länkade tråden om vit isolering. Jag skulle tro att trådstartaren inte skulle uppskatta det fullt ut. Det finns (har jag hört) människor som inte vill ha aspest i, på eller runt sitt hem. Jättekonstigt, jag vet, men det finns sånt fôlk.
Den vita isoleringen ovanpå taket och marken kommer ju ofta automatiskt när det blir kallt. Och brukar försvinna när det blir varmt och den inte behövs mera.
Hör av dig när du fått brevet så vi kan reglera allt Hen har stulit ut matkällaren och hönshuset ink. El..N Niq skrev: