N Niq skrev:
Vet inte han verkar seg
Man får väl banka honom @Rejält innan grillen.

• Wow
  • Ledsen
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ska vi slå till med att "bjuda in" Ernst så löser vi det problemet en gång för alla? 🔥😋🐂
Jag har för mig att jag har läst* tidigare i tråden att Ernst har egen balrog, får hen vara med ikväll? Men ni måste säga åt honom (Ernst, asså) att han får lämna telefonen hemma och inte hålla på och instagramma så där störigt hela bövla tiden: "Nu har min balrog satt eld på @Alfredo :s grannes Tesla, den brinner som en Koran i månskenet i Rosengård! Har ni sett vad gulligt! Handhjärta!"

*kan t o m ha varit jag som skrev det från början. Då är det ju en säker uppgift!

• Älska
  • Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Man får väl banka honom @Rejält innan grillen.
Då skulle jag ju kunna prova min nya kötthammare.
En stor gul schaktmaskin används vid bygge på en grusbelagd yta med hög byggställning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
  • Wow
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du tror inte den är lite klen?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du tror inte den är lite klen?
Tror den räcker till Ernst han är visserligen lång men inte så kraftig.

• Gilla
  • Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
[bild]
Hur kommer smurfen in i den?

R Rejäl skrev:
Hur kommer smurfen in i den?
Genom dörren skulle jag tro

R
N Niq skrev:
Genom dörren skulle jag tro
Det är rätt högt upp dit..

R Rejäl skrev:
Det är rätt högt upp dit..
Dom får väl smurfa ihop en stege

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Ska ni det!

N Niq skrev:
Då måste man ju vara certifierad som leverantör, godkänd av Boverket och förmodligen av Fan's moster också.

F fribygg skrev:
Då måste man ju vara certifierad som leverantör, godkänd av Boverket och förmodligen av Fan's moster också.
Det räcker tyvärr inte, har du inte läst den uppdaterade versionen av EU-reglerna?
Stegar är totalförbjudna på grund av risken att drabbas av olycka om någon skulle gå under dem! Det krävs alltså en CE-märkt ställning, vars komponenter är ihopsvetsade av en dvärg som är född på en torsdag och har svetslicens, sedan måste ställningen monteras av utbildad personal (dock inte dvärgar, det betyder otur) och egenkontrollen måste fyllas i med drakblod som bläck. Blått drakblod, givetvis.
Sen är det färdigt!
Fan´s moster har inte uppnått Swedac:s krav för ackreditering, så henne kan du glömma att ta in på timme som konsult.

• Wow
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det räcker tyvärr inte, har du inte läst den uppdaterade versionen av EU-reglerna?
Stegar är totalförbjudna på grund av risken att drabbas av olycka om någon skulle gå under dem! Det krävs alltså en CE-märkt ställning, vars komponenter är ihopsvetsade av en dvärg som är född på en torsdag och har svetslicens, sedan måste ställningen monteras av utbildad personal (dock inte dvärgar, det betyder otur) och egenkontrollen måste fyllas i med drakblod som bläck. Blått drakblod, givetvis.
Sen är det färdigt!
Fan´s moster har inte uppnått Swedac:s krav för ackreditering, så henne kan du glömma att ta in på timme som konsult.
Fan' s moster blir ju alltså Guds frus syster. Tror du verkligen inte att hon är godkänd?

R Rejäl skrev:
Ska ni det!
Vi är inga smurfar

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Vi är inga smurfar
Tro jag inte på!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.