422 073 läst · 12 974 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 986 inlägg
Jag har för mig att jag har läst* tidigare i tråden att Ernst har egen balrog, får hen vara med ikväll? Men ni måste säga åt honom (Ernst, asså) att han får lämna telefonen hemma och inte hålla på och instagramma så där störigt hela bövla tiden: "Nu har min balrog satt eld på @Alfredo :s grannes Tesla, den brinner som en Koran i månskenet i Rosengård! Har ni sett vad gulligt! Handhjärta!"Alfredo skrev:
*kan t o m ha varit jag som skrev det från början. Då är det ju en säker uppgift!
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 986 inlägg
Det räcker tyvärr inte, har du inte läst den uppdaterade versionen av EU-reglerna?F fribygg skrev:
Stegar är totalförbjudna på grund av risken att drabbas av olycka om någon skulle gå under dem! Det krävs alltså en CE-märkt ställning, vars komponenter är ihopsvetsade av en dvärg som är född på en torsdag och har svetslicens, sedan måste ställningen monteras av utbildad personal (dock inte dvärgar, det betyder otur) och egenkontrollen måste fyllas i med drakblod som bläck. Blått drakblod, givetvis.
Sen är det färdigt!
Fan´s moster har inte uppnått Swedac:s krav för ackreditering, så henne kan du glömma att ta in på timme som konsult.
Fan' s moster blir ju alltså Guds frus syster. Tror du verkligen inte att hon är godkänd?SågspånPappspikEternit skrev:Det räcker tyvärr inte, har du inte läst den uppdaterade versionen av EU-reglerna?
Stegar är totalförbjudna på grund av risken att drabbas av olycka om någon skulle gå under dem! Det krävs alltså en CE-märkt ställning, vars komponenter är ihopsvetsade av en dvärg som är född på en torsdag och har svetslicens, sedan måste ställningen monteras av utbildad personal (dock inte dvärgar, det betyder otur) och egenkontrollen måste fyllas i med drakblod som bläck. Blått drakblod, givetvis.
Sen är det färdigt!
Fan´s moster har inte uppnått Swedac:s krav för ackreditering, så henne kan du glömma att ta in på timme som konsult.