R
F fribygg skrev:
Hoppas att du får hjälp!
Nu var det inte mig diskussionen handlade om utan dina syndrom som verkar vara till flertalet!
Men det finns hjälp för dig som är gammal och envis med så funkar sjukvården i Svea rike😉
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Så du menar att @Alfredo har en @Rejäl farmor ❓
Det är inte lätt för @fribygg med sina syndrom att veta att normala människor oftast har en farfar och en farmor då @fribygg enbart har farfar x 2 och ingen mor sida alls🥲
 
R Rejäl skrev:
Nu var det inte mig diskussionen handlade om utan dina syndrom som verkar vara till flertalet!
Men det finns hjälp för dig som är gammal och envis med så funkar sjukvården i Svea rike😉
Jag är på mitt 54e år och noterar att du som sannolikt är ännu äldre tycks ha gott hopp om vården. (Tror dock inte att de kan hjälpa dig med stavningen)
 
R
F fribygg skrev:
Jag är på mitt 54e år och noterar att du som sannolikt är ännu äldre tycks ha gott hopp om vården. (Tror dock inte att de kan hjälpa dig med stavningen)
Återigen är det ingett fel på min stavning utan det är dina syndrom som ställer till det för dig..
Sök hjälp eller sätt dig i skogen på en stubbe och fundera på hur en gammal gubbe ska kunna släppa sina tvångstankar om en enstaka stavning..
 
R Rejäl skrev:
ingett
 
  • Wow
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
R
Återigen är @fribygg styrd av sina syndrom med tvångstankar som gör att HEN letar enstaka stavfel, men det är ok..
Men för sin egna och dina fäders skull sök hjälp för det finns även för dig, vet att du kan känna dig hopplös och jobbig men bara pallra dig till psyket så hjälper dom dig jäg lovar dig😉
 
A Anders_Nilsson skrev:
Vad tycker forumet?
Stäm, stäm, stäm!
 
  • Älska
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Banna,banna,banna

Oj jag menar förstås stäm,stäm,stäm
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Stäm, stäm, stäm!
Kan man stämma någon med syndrom? Och i så fall för vad?
 
R Rejäl skrev:
Kan man stämma någon med syndrom? Och i så fall för vad?
Allt!!
Alles!!
Tutti!!
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Allt!!
Alles!!
Tutti!!
Det låter bra sköter du stämningen åt mig😉
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det låter bra sköter du stämningen åt mig😉
Jag är inte djurist men ganska envis, deal?!
 
  • Älska
Rejäl
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är inte djurist men ganska envis, deal?!
Är det ett annat ord för icke-vegan?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Det är inte alls så! Du har helt fel.

Hur skall köparen kunna veta att tapeten rivs sönder när de fastlimmade hyllorna tas bort? Solklart dolt fel! Jag tycker inte alls om denna hemska stämning som man påträffar där det raljeras hej vilt över personer som kanske inte är experter på byggteknik.

Nej, det enda sättet som gäller för tavlor är att ställa dem på staffli framför väggen. Fast även då finns det risker, man bör absolut informera köparna om att golvet kan ha blivit repat eller har färgskiftningar där staffliets fötter har placerat.

En annan hemsk sak jag ofta ser på husvisningar är att man presenterar ett kök fullt av färskt bröd och vinflaskor, men när jag flyttar in finns det minsann inga vinflaskor kvar. Jag har avråtts av de flesta advokater från att processa om detta men jag antar att jag ännu inte hittat rätt advokat.

Vad tycker forumet?
Du ska inte tro på alla lögner som du läser här. Du ska bara tro på lögnerna i bibeln.
 
  • Älska
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Du ska inte tro på alla lögner som du läser här. Du ska bara tro på lögnerna i bibeln.
Koranen då ❓
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.