SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men vad du tjatar! Om du ska ha ett tak utan takpapp måste du givetvis börja i rätt ände (neränden, det vet alla riktiga byggare) genom att värma upp källaren. Lätt att glömma bland alla långburk, men du vill inte ha ett protokoll där AntiAmex uppmäter en fuktkvot på över 7,2 volymprocent! Fråga inte hur jag vet.
Varför tjatas det om långburk och dåligt minne hela tiden ❓ Det har ju inget samband.

Hur vet du det❓

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Men vad du tjatar! Om du ska ha ett tak utan takpapp måste du givetvis börja i rätt ände (neränden, det vet alla riktiga byggare) genom att värma upp källaren. Lätt att glömma bland alla långburk, men du vill inte ha ett protokoll där AntiAmex uppmäter en fuktkvot på över 7,2 volymprocent! Fråga inte hur jag vet.
Varför tjatas det om långburk och dåligt minne hela tiden ❓ Det har ju inget samband.

Hur vet du det❓

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vem är rekt och vad har hens okor med detta att göra?

Frågar åt en vän.
Kommer inte ihåg men det är inte långburkarna som påverkt mitt minne

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Det där får man inte göra själv.
Precis, krävs certificering!

FredrikR FredrikR skrev:
Precis, krävs certificering!
Ingen försäkring gäller heller om man gör det själv.

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Det där får man inte göra själv.
Man får men det rekommenderas att man har sällskap när man dricker långburk

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Man får men det rekommenderas att man har sällskap när man dricker långburk
Man får inte göra det själv, ej heller i sällskap och absolut inte efter man druckit långburk eller korthylsa.

A anis16 skrev:
Man får inte göra det själv, ej heller i sällskap och absolut inte efter man druckit långburk eller korthylsa.
Man måste välja rätt sällskap som förstår att korthylsor inte är ett alternativ

Dessutom bör sällskapet legitimera sig med BankID. Det sista du vill är att få en identitetsbluffare, eller än värre - en person som saknar BankID, i huset. Fatta vad du skulle få skämmas inför grannarna! (De med thujahäck alltså, de grannarna med studsmatta har du väl inte pratat med de senaste 10 åren.)

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Dessutom bör sällskapet legitimera sig med BankID. Det sista du vill är att få en identitetsbluffare, eller än värre - en person som saknar BankID, i huset. Fatta vad du skulle få skämmas inför grannarna! (De med thujahäck alltså, de grannarna med studsmatta har du väl inte pratat med de senaste 10 åren.)
Brukar inte skämmas inför grannarna. Dom tittar iofs alltid åt andra hållet när jag kommer ut på tomten. Fast när dom har besök så brukar dom där besökarna stirra med öppen mun först innan dom vänder sig bort. Man skulle tro att dom aldrig sett en naken människa dricka öl.

Fast en gång fick jag skämmas rejält. Hade besök av några nybekanta som sa att dom fixar drickat till grillkvällen och så dök dom upp med någon jäst druvjuice. Inte en enda långburk hade dom med sig

• Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Men efter en flaska öl både kan och får man..

N Niq skrev:
Man skulle tro att dom aldrig sett en naken människa dricka öl.
Dricker du korthylsa???

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Dricker du korthylsa???
Kom inte med sådanadära grova förolämpningar

N Niq skrev:
Kom inte med sådanadära grova förolämpningar
😳😳😳

R
FredrikR FredrikR skrev:
Men mäklaren då??
Han kan bara jorda”balken..

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.