419 530 läst · 12 909 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Medlem
· Uppland
· 1 766 inlägg
Alltså, nu måste jag faktiskt bryta min tystnad.
Nog för att det här på BH tycks en massa. Det är Meecs fördelar före Ryobi, Biltema eller Jula, Ernst eller Edward, Gipsputs eller gypsum.
Men, Pripps Blå… Denna vedervärdiga styggelse som inte borde få säljas, blått (pun intended) slagen av Slots Guld.
Diskutera!
Vilket är bäst av ovanstående för att vattna grannens kattlåda?
Nog för att det här på BH tycks en massa. Det är Meecs fördelar före Ryobi, Biltema eller Jula, Ernst eller Edward, Gipsputs eller gypsum.
Men, Pripps Blå… Denna vedervärdiga styggelse som inte borde få säljas, blått (pun intended) slagen av Slots Guld.
Diskutera!
Grannens?S Saelen skrev:Alltså, nu måste jag faktiskt bryta min tystnad.
Diskutera!
Medlem
· Uppland
· 1 766 inlägg
Det där är sista skriket. Vattenkyld KNX. Inga elkablar behövs för det är power-over-pipe.R Rejäl skrev:
Behöver man varmare vatten i duschen höjer man bara bitraten. Som data kan man med fördel använda klipp med Ernst. Det har dock en tendens att släcka lyset för mysigare stämning.
Usch fy vad du är tarvlig. Plåga en stackars oskyldig liten söt luddig katt med pripps blå. Några gränser måste det ju finnas.S Saelen skrev:Alltså, nu måste jag faktiskt bryta min tystnad.
Diskutera!
Du borde straffas med att få dricka enbart en blandning av pripps blå, slots guld,elfantöl och lapin kulta tills du kommer på bättre tankar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder