R
S Saelen skrev:
Stopp och belägg här... Nu vill jag lägga in mitt veto.

Jag kan inte, inte om jag ens försökte, få det att rycka i slem-Helge, vid tanken eller åsynen av Ernst. Tro mig, jag har försökt...

För oss stiliga hannar med viss kunskap inom plank och vinkelhakar så är det andra saker som gör att jordens dragningskraft för stunden minskar.

1) Byggahus-forumet!
2) En god middag med tillhörande god dryck, typ Vino Tinto
3) En trevlig dam som helt enkelt... ja... är normal
4) Tanken på en stilla stund att få kontemplera i sin egen uppvärmda vedbastu med en kall öl inom grepphåll
5) Sverker Olofssons dotter Linda i Ett med naturen (fråga inte varför)

Vi tar det igen... Ernst hör inte dit!
Jag håller med slem-Helge, han bör hålla sig i hemkvarteren..
Alltså slem-Helge😂

S Saelen skrev:
Sverker Olofssons dotter Linda i Ett med naturen
Den var lite otippad!

• Gilla
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Kan ju inte grilla Ernst
Skulle inte han agera grillkol?

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Skulle inte han agera grillkol?
Nee.. han hjälper er äldre med annat😉😂

• Wow
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Sverker Olofssons dotter Linda i Ett med naturen
Att vara ett med naturen låter ändå lite ernstigt.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nee.. han hjälper er äldre med annat😉😂
Den dag jag blir så gammal kan jag vara grillkol!

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
Fast när man tänker efter.

Det här ger mig faktiskt en idé. Om en tantfuktare av rang som Ernst kan ranta runt barfota och råma ur sig debila klurigheter, då borde ju jag kunna nå framgång också.

Låt se. Er ödmjuke tjänare Saelen går ner till vår lokala Lidl, klafsar runt barfota i alldeles för små hängselbyxor. Bara hängselbyxor så chipstuttarna står som strutar.

Med beslöjad röst smeker jag Parksidesortimentet och avslutar varje avsnitt med en tur till långburkarna.

Byggahus alla fantastiska forumdeltagare sitter med gigget rinnande ur munnen och fånstirrar på den orgie i manlighet som omvälver härligheten.

Någon däremot?

• Haha
  • Ledsen
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Av någon anledning ser jag Alexander Bard framför mig snarare än Ernst. Oklart om det är bättre.

Man i kostym spelar keyboard, scenljus, mustasch, allvarligt uttryck, underhållningsframträdande.

• Haha
  • Wow
  • Ledsen
Dilato och 5 till
  • Laddar…
wank wank wanketi wank

• Wow
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Av någon anledning ser jag Alexander Bard framför mig snarare än Ernst. Oklart om det är bättre.

[bild]
Det kan uppenbarligen alltid bli värre

• Älska
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
fast kortburk är bättre
Kom inte med sådana där befängda påståenden.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Man i guldsmycken och midjeplagg, skägg, allvarlig blick, molnig himmel i bakgrunden, signatur i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten!

• Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten!
Nu har du listat alla moderater som stödröstar på Liberalerna, tänk efter vad de kan hitta på om du släpper fram dem i ljuset såhär.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte här just nu, vi har en k_kainskandal i riksdagen att utreda!

/Åter när media skiftat fokus, todiloooo!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.