422 436 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag håller med slem-Helge, han bör hålla sig i hemkvarteren..S Saelen skrev:Stopp och belägg här... Nu vill jag lägga in mitt veto.
Jag kan inte, inte om jag ens försökte, få det att rycka i slem-Helge, vid tanken eller åsynen av Ernst. Tro mig, jag har försökt...
För oss stiliga hannar med viss kunskap inom plank och vinkelhakar så är det andra saker som gör att jordens dragningskraft för stunden minskar.
1) Byggahus-forumet!
2) En god middag med tillhörande god dryck, typ Vino Tinto
3) En trevlig dam som helt enkelt... ja... är normal
4) Tanken på en stilla stund att få kontemplera i sin egen uppvärmda vedbastu med en kall öl inom grepphåll
5) Sverker Olofssons dotter Linda i Ett med naturen (fråga inte varför)
Vi tar det igen... Ernst hör inte dit!
Alltså slem-Helge😂
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg
Fast när man tänker efter.
Det här ger mig faktiskt en idé. Om en tantfuktare av rang som Ernst kan ranta runt barfota och råma ur sig debila klurigheter, då borde ju jag kunna nå framgång också.
Låt se. Er ödmjuke tjänare Saelen går ner till vår lokala Lidl, klafsar runt barfota i alldeles för små hängselbyxor. Bara hängselbyxor så chipstuttarna står som strutar.
Med beslöjad röst smeker jag Parksidesortimentet och avslutar varje avsnitt med en tur till långburkarna.
Byggahus alla fantastiska forumdeltagare sitter med gigget rinnande ur munnen och fånstirrar på den orgie i manlighet som omvälver härligheten.
Någon däremot?
Det här ger mig faktiskt en idé. Om en tantfuktare av rang som Ernst kan ranta runt barfota och råma ur sig debila klurigheter, då borde ju jag kunna nå framgång också.
Låt se. Er ödmjuke tjänare Saelen går ner till vår lokala Lidl, klafsar runt barfota i alldeles för små hängselbyxor. Bara hängselbyxor så chipstuttarna står som strutar.
Med beslöjad röst smeker jag Parksidesortimentet och avslutar varje avsnitt med en tur till långburkarna.
Byggahus alla fantastiska forumdeltagare sitter med gigget rinnande ur munnen och fånstirrar på den orgie i manlighet som omvälver härligheten.
Någon däremot?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg
Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten!
Nu har du listat alla moderater som stödröstar på Liberalerna, tänk efter vad de kan hitta på om du släpper fram dem i ljuset såhär.Alfredo skrev:Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten!
Inte här just nu, vi har en k_kainskandal i riksdagen att utreda!Alfredo skrev:Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten! Moderaten!
/Åter när media skiftat fokus, todiloooo!