419 929 läst · 12 915 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 974 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 974 inlägg
Det var länge sen någon pratade Mazda i tråden, det är synd! Jag har något som eventuellt är en Mazda hemma, går den att etanolkonvertera för att driva den med destillerad långburk, i dessa tider när elen är dyr och kärnkraften tveksam? Det verkar som folk här hatar på antingen elbilar eller fossilbilar, så etanol borde vara ett bränsle som håller en borta från hatstormarna!P Pin skrev:
.nä sådana farkoster dumpar man i närmaste gruvschakTSågspånPappspikEternit skrev:Det var länge sen någon pratade Mazda i tråden, det är synd! Jag har något som eventuellt är en Mazda hemma, går den att etanolkonvertera för att driva den med destillerad långburk, i dessa tider när elen är dyr och kärnkraften tveksam? Det verkar som folk här hatar på antingen elbilar eller fossilbilar, så etanol borde vara ett bränsle som håller en borta från hatstormarna!
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 974 inlägg
Och vilka finns i gruvschakten? - Dvärgarna! Tycker du jag ska dumpa 1500 kg japansk metall i huvudet på dem?? Dina dvärgofoba åsikter börjar gå för långt!N Niq skrev:
Jag anmäler till moderaten! Jag tror moderater gillar dvärgar, eftersom de utvinner och bearbetar värdefulla metaller som är viktiga i den kapitalistiska ekonomin.