jodå, men då hamnar vi dels utanför ämnesområdet för den här tråden och dels så skulle det nog falla under allmänt åtal så det struntar vi i.

Låt oss sammanfatta det hela med att:
1) OM en balrog och Ernst skulle vara överintima
2) så ser jag lite orosmoln vid horisonten
3) där jag tror att det som eventuellt levereras om sisådär två år nog mer liknar en skvader
4) och då infinner sig ju frågan om Edward Blom då ska betraktas som en skvader
5) eller om den ömma akte(r)n av naturliga skäl inte resulterar i något
6) ÄNDÅ hamnar på OnlyFans
7) och då om det är något som faller under Linda Skugges äventyr
8) eller om det blir något mer byggrelaterat, det som vi här på BH enbart är intresserade av
 
P paralun skrev:
Ernst är en snäll man!
Tydligen en granmördare. Någon som vet om han just nu befinner sig stockholmstrakten? Tänkte ge Karo lite extrajobb. 😎
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Tydligen en granmördare. Någon som vet om han just nu befinner sig stockholmstrakten? Tänkte ge Karo lite extrajobb. 😎
Det borde du ha koll på enligt ryktena😉
 
  • Arg
Alfredo
  • Laddar…
Ernst hugger ner granar så att jag får ökad insyn!!! Min fastighet har förlorat minst 5 miljoner i värde på grund av detta. Till vem ska jag anmäla så att jag får ersättning för detta?
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tydligen en granmördare. Någon som vet om han just nu befinner sig stockholmstrakten? Tänkte ge Karo lite extrajobb. 😎
Släpp Karo lös och driv honnom söderut vi har relativt korta avstånd i Göta och Svealand, mer än tillräckligt med folk i Stockholmstrakten och inte heller gör det nått om Karo tar sig 1 eller flera vargar heller som färdkost i sitt sökande efter E.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
S Stuff skrev:
Ernst hugger ner granar så att jag får ökad insyn!!! Min fastighet har förlorat minst 5 miljoner i värde på grund av detta. Till vem ska jag anmäla så att jag får ersättning för detta?
Du bör bara vara glad och tacksam, om fastighetsskatten återkommer sitter du med trumf på hand som har ett minskat värde.

Skicka en 500hundring till Ukraina redan i dag, där behövs penningarna.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Moderaten har lov, så fort lovet är slut blir det ordning och reda!
Vi moderater har aldrig lov! Vissa hävdar elakt att vi heller aldrig får lov; kanske är det därför vi är så få? Och nu får vi aldrig lov för eller från sd. Eller folkpartisten, om hen nu finns kvar. Vi fick en falukorv från Ebba, men sånt får man väl inte lov att äta om man ska vara ståndsmässig?

Så nej, vi lovar ingen ordning och reda bara för att ingen snart får lov till någonting mer. Men vi går med i Nato nästa vecka igen. Det är vi säkra på! Och då stänger nog Erdogan tråden. Eller kanske Trump om det tar lite mer än en vecka.
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Skicka en 500hundring till Ukraina redan i dag, där behövs penningarna.
Jag kanske skulle skicka dit Karo! Då skulle nog puttinpatrasket ge upp tämligen omgående! Dock lite osäker på om Karo verkligen äter vad skit som helst. 🤔
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag kanske skulle skicka dit Karo! Då skulle nog puttinpatrasket ge upp tämligen omgående! Dock lite osäker på om Karo verkligen äter vad skit som helst. 🤔
Om det hade funkat hade väl Karo varit i Ryssland redan?
 
Leende man håller gran nära sjö i snöigt landskap. Text: "ERNST – När Karo själv får välja".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
kashieda och 4 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Om det hade funkat hade väl Karo varit i Ryssland redan?
Karo är lat. Så länge det finns stockholmare och Ernst, resor hon (han?) inte mer än nödvändigt. Hon (han?) är dessutom väldigt hemkär det lilla livet. ❤️
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
R
Finns ett nyare ord för hon, han. Hen❤️
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Det är inget ord, det är en defekt i det svenska språket. Det finns andra ord att använda istället... Ska jag skicka min torped på dig?
 
  • Älska
  • Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R
S Saelen skrev:
Det är inget ord, det är en defekt i det svenska språket. Det finns andra ord att använda istället... Ska jag skicka min torped på dig?
Torped? Behåll den lille du har i byxorna..😉😂
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Fläsktorpeden?
Nejdu, den når ju för fan inte ens fram till gosstrosekanten... :(
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.