448 723 läst · 13 941 svar
449k läst
13,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
jodå, men då hamnar vi dels utanför ämnesområdet för den här tråden och dels så skulle det nog falla under allmänt åtal så det struntar vi i.
Låt oss sammanfatta det hela med att:
1) OM en balrog och Ernst skulle vara överintima
2) så ser jag lite orosmoln vid horisonten
3) där jag tror att det som eventuellt levereras om sisådär två år nog mer liknar en skvader
4) och då infinner sig ju frågan om Edward Blom då ska betraktas som en skvader
5) eller om den ömma akte(r)n av naturliga skäl inte resulterar i något
6) ÄNDÅ hamnar på OnlyFans
7) och då om det är något som faller under Linda Skugges äventyr
8) eller om det blir något mer byggrelaterat, det som vi här på BH enbart är intresserade av
Låt oss sammanfatta det hela med att:
1) OM en balrog och Ernst skulle vara överintima
2) så ser jag lite orosmoln vid horisonten
3) där jag tror att det som eventuellt levereras om sisådär två år nog mer liknar en skvader
4) och då infinner sig ju frågan om Edward Blom då ska betraktas som en skvader
5) eller om den ömma akte(r)n av naturliga skäl inte resulterar i något
6) ÄNDÅ hamnar på OnlyFans
7) och då om det är något som faller under Linda Skugges äventyr
8) eller om det blir något mer byggrelaterat, det som vi här på BH enbart är intresserade av
Släpp Karo lös och driv honnom söderut vi har relativt korta avstånd i Göta och Svealand, mer än tillräckligt med folk i Stockholmstrakten och inte heller gör det nått om Karo tar sig 1 eller flera vargar heller som färdkost i sitt sökande efter E.Alfredo skrev:
Du bör bara vara glad och tacksam, om fastighetsskatten återkommer sitter du med trumf på hand som har ett minskat värde.S Stuff skrev:
Skicka en 500hundring till Ukraina redan i dag, där behövs penningarna.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 970 inlägg
Vi moderater har aldrig lov! Vissa hävdar elakt att vi heller aldrig får lov; kanske är det därför vi är så få? Och nu får vi aldrig lov för eller från sd. Eller folkpartisten, om hen nu finns kvar. Vi fick en falukorv från Ebba, men sånt får man väl inte lov att äta om man ska vara ståndsmässig?FredrikR skrev:
Så nej, vi lovar ingen ordning och reda bara för att ingen snart får lov till någonting mer. Men vi går med i Nato nästa vecka igen. Det är vi säkra på! Och då stänger nog Erdogan tråden. Eller kanske Trump om det tar lite mer än en vecka.