S Saelen skrev:
Du menar väl ’tänk dig att inte gå in i den här tråden på en hel eftermiddag och utbrista i muntrationer och spydigheter’ ??
Du kan vara munter!
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Du kan vara munter!
Munter?? Nä Glader är det. Sedan kommer Toker, Butter, Blyger, Kloker, Trötter och Prosit.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Munter?? Nä Glader är det. Sedan kommer Toker, Butter, Blyger, Kloker, Trötter och Prosit.
Och Karo gillar dem allihop lika mycket, eller hur @Alfredo ?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Och Karo gillar dem allihop lika mycket, eller hur @Alfredo ?
Absolut. Äter allt, älskar barn!
 
  • Haha
  • Gilla
fribygg och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men självklart! Första steget har rubriken "Mitt hus, mitt problem". Vad de andra 11 stegen handlar om vet jag inte, eftersom jag inte kommit vidare från första steget än. (Jag har bara varit med i 8 år, så det är inte så konstigt.)
.men det heter väl mitt hus vem kan jag få att betalA
 
  • Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Absolut. Äter allt, älskar barn!
Inte kan du ju låta din kära balrog äta vad som helst. Orcherdrank och dvärgar mår dom ju bäst av. Visst kan dom ju få ta en tomte nu och då men det bör ju inte vara några större mängder
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Det är inget för AA. Att se dem ragla runt i korridoren och abstinensen ger sig till känna kräver professionell personal. Tänk dig själv att inte gå inpå forumet på en hel eftermiddag.
Inte svära
 
N Niq skrev:
.men det heter väl mitt hus vem kan jag få att betalA
Ja, jag har sagt det i 8 år, men de där AA-idioterna bara "Du saknar insikt, och innan du kommer till insikt kan du heller inte gå vidare i programmet". Så sjukt dåligt!
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Ja, jag har sagt det i 8 år, men de där AA-idioterna bara "Du saknar insikt, och innan du kommer till insikt kan du heller inte gå vidare i programmet". Så sjukt dåligt!
Samma sak med scientologerna
”Du saknar ekonomi, och innan du får ekonomi kan du heller inte gå vidare i programmet". Så sjukt dåligt!
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Samma sak med kommunerna:
”Du saknar bygglov, och innan du har bygglov kan du heller inte gå vidare och bygga ett hus". Så sjukt dåligt!
 
  • Gilla
  • Haha
Huzzbutt och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Samma sak med kommunerna:
”Du saknar bygglov, och innan du har bygglov kan du heller inte gå vidare och bygga ett hus".
Bättre och snabbare att be om ursäkt efteråt om någon skulle märka att man byggt.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Samma sak med kommunerna:
”Du saknar bygglov, och innan du har bygglov kan du heller inte gå vidare och bygga ett hus". Så sjukt dåligt!
Varför frågar du ens❓
 
N Niq skrev:
Varför frågar du ens❓
Precis.

Allan vet att om man bor på detaljerat område, så får man en bostadsrättslägenhet på köpet när man bygger hönshus utan att fråga.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Allan i Dalen?

Nej, han är fasan... Blir det då ett fasans hus?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Samma sak med scientologerna
”Du saknar ekonomi, och innan du får ekonomi kan du heller inte gå vidare i programmet". Så sjukt dåligt!
Är det ekonomi som man får i Las Vegas❓
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.