F'låt då

• Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Traktorgarage som gäller nu

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Don't go there...

S Saelen skrev:
Don't go there...
Vart❓Jag är redan vilse i dimman

Henningelvis Henningelvis skrev:
Det lättaste är att först rita upp och måttsätta det man ska dreva på ett papper. Sedan tar man med sig tumstock och måttband till IKEA och försöker hitta djur som passar. Det kan ta ett tag med lite mäta och pyssel. Det bästa är att lägga ut mjukdjuren på golvet, men personalen brukar ha synpunkter på det, så man får mäta djuren ett och ett och rita in dem på sin drevplan. Finns ju bra bord att sitta vid på IKEA.
Har dom så dålig kundservice på Ikea att dom inte hjälper kunderna ❓

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Och en hel drös med långburkar...
Går inte, klassas som avfall;)

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Oj då, anser Greta och hennes polers att du tillhör den där folkgruppen-som-inte-får-nämnas, som kontrollerar medierna och bankerna? Det tycker inte Greta om, hon ställer sig hellre ihop med den andra folkgruppen-som-inte-får-nämnas, som kontrollerar produktionen av den fossila oljan som....ehh, vänta....?

Svårt det där!

Men jag är ganska säker på att Gretas meningsfrände i den här frågan, Kakan Hermansson, går hemma och väntar på att få en inbjudan till 2024 års Pride-festival som Hamas ordnar i Gaza, där hon ska vara hederstalare som Årets Skandinaviska Homo....ehh, vänta....?
Skulle inte den vara i Turkmenistan❓

Jag träffade en gång en person på en tillställning som presenterade sig som kakan och förväntade sig att jag skulle vet vem hon var. Jag hade ingen aning. Det roliga var att där var en annan bekant till kakan som presenterade sig som smulan.
Alltså vad heter folk i Sverige nuförtiden kakan,smulan nu saknas ju bullen,tårtan och pajen mfl

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
tja... jo...

Jag heter ju Saelen vilket nog får en del att tänka på en rejält övergödd Anja Pärson... Fast grå

F fribygg skrev:
Går inte, klassas som avfall;)
Enligt vemdå. Tomma långburkar kan man använda till allt möjligt

E
N Niq skrev:
Skulle inte den vara i Turkmenistan❓

Jag träffade en gång en person på en tillställning som presenterade sig som kakan och förväntade sig att jag skulle vet vem hon var. Jag hade ingen aning. Det roliga var att där var en annan bekant till kakan som presenterade sig som smulan.
Alltså vad heter folk i Sverige nuförtiden kakan,smulan nu saknas ju bullen,tårtan och pajen mfl
Bullen har ju funnits länge, det är han/hon/den/det som tillverkar långburks-korv.

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Enligt vemdå. Tomma långburkar kan man använda till allt möjligt
Men godast att dricka😛

Düsseldorff
Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Men godast att dricka😛
Hur dricker man tomma långburkar

R Rejäl skrev:
Men godast att dricka😛
Endast tomhylsor dricker tomburkar!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?
Köp varsin låda långburk och helrör

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.