419 530 läst · 12 909 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det gäller att se upp så att det inte är surdegsbröd, då kan det vara bakat av en som röstar vänster om SD. Troligen farligt. Samtidigt går det ju inte att använda jäst, det är alldeles för modernt.F fribygg skrev:
Ja klart man ska återvinna. Jag återvinner gräs och allt möjligt som jag ger till min gris som förvandlar det till Bacon. Jag återvinner olja genom att bränna den så den kan bli till gas som tas upp av regnvatten och sedan regnar ner tillbaka i marken.Alfredo skrev:
Nu har du missuppfattat det är ju 5 delar av en 10tums regelAlfredo skrev:
Nu får det vara nog! Det blandas hej villt in inlägg som framstår som fullt rimliga! Om inte det upphör är det dags för modermoderaten att stänga tråden.
Kom igen nu, mer märklighet! Mer hönagissningar (här vill jag på förhand be alla kränkta hönor om ursäkt), mer galenskap, mer av samma svar på icke ställda frågor som tusentals gånger tidigare!
Och kom ihåg att det ALDRIG är ok att snylta el till grannens hönshus om du inte är elektriker!
Kom igen nu, mer märklighet! Mer hönagissningar (här vill jag på förhand be alla kränkta hönor om ursäkt), mer galenskap, mer av samma svar på icke ställda frågor som tusentals gånger tidigare!
Och kom ihåg att det ALDRIG är ok att snylta el till grannens hönshus om du inte är elektriker!
Då måste man ta till tåhammare, den bor i örat. Det är faktiskt ursprunget till uttrycket "att bli på örat".N Niq skrev:
Det tidigaste jag har hittat belägg för är från 1737, när sockenprästen skrev i kyrkboken:
"Klock:n ha blifvit å örat medh anlethning av hans tåhamars slag den 14:e dennes."
Man får bara ta el från grannens växthus. Man får inte riskera att hönorna får för kallt för då lägger dom inga ägg som man kan ta som skadestånd för oljud och 10 min mindre kvällssol på midsommarblotenE Emil.P skrev:Nu får det vara nog! Det blandas hej villt in inlägg som framstår som fullt rimliga! Om inte det upphör är det dags för modermoderaten att stänga tråden.