F fribygg skrev:
Jag nöjer mig med att stundom inmundiga en svart Renault
Är inte säker på att vi vill veta allt du gör med din bil.

• Gilla
J Vos
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Varför pratar ni om fantasy-djur hela tiden? Jävla töntar.
Är det Ernst eller dom onämnbara du tänker på❓

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Ja @Dilato har fel, Eftersom Grüne är ett substantiverat adjektiv och måste skrivas med versal.
Dessutom finns såväl das Grüne (i betydelsen "naturen") som der Grüne och die Grüne (som manliga eller kvinnliga medlemmar i tyska miljöpartiet). Jag har lämnat inte ett förslag om att forumet ska byta namn till "Byggahusochtyskgrammatik.se". Vi får se vad som händer.
Ich verstehe nichts, ich bin ein Gemüse

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Jag har lämnat inte ett förslag om att forumet ska byta namn till "Byggahusochtyskgrammatik.se". Vi får se vad som händer.
Blir en trollmagnet

Ich habe einen großen Balrog in meiner hose

• Wow
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Ich habe einen großen Balrog in meiner hose
Kan du inte sexta någon annanstans?

• Gilla
  • Haha
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Ja @Dilato har fel, Eftersom Grüne är ett substantiverat adjektiv och måste skrivas med versal.
Dessutom finns såväl das Grüne (i betydelsen "naturen") som der Grüne och die Grüne (som manliga eller kvinnliga medlemmar i tyska miljöpartiet). Jag har lämnat inte ett förslag om att forumet ska byta namn till "Byggahusochtyskgrammatik.se". Vi får se vad som händer.
Det låter så begränsat, vi ska ju vara inkluderande. Föreslår därför att alla värdens språk samt svartiska, Khuzdul, Quenya och kanske några till ska finnas med i forumnamnet.

Citaten har lämnat tråden. Vi pratar med moderaterna om det.

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Lever den här tråden än?
Den vart ju kul i en vecka typ. Sen spårade den ur som allt annat.

• Arg
  • Haha
  • Gilla
J Vos och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vi pratar med moderaterna om det.
Moderater gillar inte citat då dessa dokumenterar vad de säger.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
kashieda och 4 till
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Den vart ju kul i en vecka typ.
Vi har fortfarande görskoj här. Då och då tittar någon torrboll in men det brukar Karo fixa.

• Gilla
  • Haha
fribygg och 4 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Det låter så begränsat, vi ska ju vara inkluderande. Föreslår därför att alla värdens språk samt svartiska, Khuzdul, Quenya och kanske några till ska finnas med i forumnamnet.
Alverna blir arga om bara ett alvspråk får vara med så glöm inte sindarin. Klingonerna är väldigt lättretade så vi måste ha med klingonska också.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Lever den här tråden än?
Den vart ju kul i en vecka typ. Sen spårade den ur som allt annat.
Och hur tänker du att ditt svar hjälper TS? Tråden är redan full med magsura besserwisser-kommentarer. Så kommer du och gnäller också, så typiskt! Det är inte TS fel att du hade för dåliga betyg för att komma in på el-programmet i gymnasiet. Det är naturligtvis Ernsts fel!

• Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Helt opåkallat att kritisera fotografens förmåga på det sättet. Trist.

N Niq skrev:
Stackare
Jo jo men jag klär i basker och har alltid varit svag för både baguette och rödvin. 🫢

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.