P paralun skrev:
Kan du diskutera med grannen? (fast ni inte gillar varandra)
Jag har hört att grannen har aspest, så jag vågar inte gå nära ifall det smittar.
 
  • Haha
  • Älska
Anders.o93 och 3 till
  • Laddar…
Är det han som inte tar på sig kläder?
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Jag har hört att grannen har aspest, så jag vågar inte gå nära ifall det smittar.
Jo klart hårt öde..... 😮 ni får väl facebooka med varandra och be varandra flyga och fara när ni blir oense i sann internetpolarisering?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Missmatchad reklam!
Tråd: "Belysning från grannfastighet lyser in i vårt vardagsrum"
Byggahus annons-generator:
 
  • Tre portabla, uppladdningsbara LED-arbetslampor med blåa handtag och prisinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
antett och 10 till
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Är det han som inte tar på sig kläder?
Ja. Jag planterade snabbväxande parkslide vid tomtgränsen för att slippa se hans otrimmade häck. Grannen blev sur och röt något om infantil växt. Det är därför vi inte gillar varandra. Men det hör inte hit, nu vill jag ha svar på frågan om solcellerna! Måste jag ha bygglov eller går det under attefallsreglerna om hönsen håller sig inom 4,5 m från tomtgränsen?
 
  • Haha
Ellenkaramellen och 3 till
  • Laddar…
Charlieflower Charlieflower skrev:
Missmatchad reklam!
Välmatchad menar du väl?
 
M mrsnhp skrev:
Ja. Jag planterade snabbväxande parkslide vid tomtgränsen för att slippa se hans otrimmade häck. Grannen blev sur och röt något om infantil växt. Det är därför vi inte gillar varandra. Men det hör inte hit, nu vill jag ha svar på frågan om solcellerna! Måste jag ha bygglov eller går det under attefallsreglerna om hönsen håller sig inom 4,5 m från tomtgränsen?
Bara att hälla en bunke glyfosat på eländet, klart....sen angående solcellerna så ska man såklart anmäla eländet, klart! Diskutera sedan "för böfvelen" INTE med grannen, helt ute anno 2023!
 
P paralun skrev:
Bara att hälla en bunke glyfosat på eländet, klart....sen angående solcellerna så ska man såklart anmäla eländet, klart! Diskutera sedan "för böfvelen" INTE med grannen, helt ute anno 2023!
Jag kan inte hälla glysfosfat på grannen, för jag vågar inte gå så nära ju! Kan man spraya med något från långt håll? Slipper jag anmäla solcellerna då?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Jag kan inte hälla glysfosfat på grannen, för jag vågar inte gå så nära ju! Kan man spraya med något från långt håll? Slipper jag anmäla solcellerna då?
Nej ni ska starta ett evigt krig med grannen!
 
Alfredo Alfredo skrev:
Välmatchad menar du väl?
Ja, men saknar information om Plejd-kompatibilitet.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Från Fermenteringen
Smakade ingen vanlig öl alls.
4 av 5
Ett halvfullt dricksglas med rosa innehåll, en ölburk och en juicekartong på en bänkskiva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Charlieflower Charlieflower skrev:
Ja, men saknar information om Plejd-kompatibilitet.
Sån information finns ej då Plejd inte är kompatibelt med något.
 
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Sån information finns ej då Plejd inte är kompatibelt med något.
Helt fel. Går utmärkt ihop med ett dåligt sinne för humor. I vårt hus är belysningen på toaletten (som enda funktion) inkopplad på plejd. Vilken dag som helst nu kommer ungarna att begripa vad det är som pågår....
 
  • Haha
Stefan_R och 3 till
  • Laddar…
Charlieflower Charlieflower skrev:
Vilken dag som helst nu kommer ungarna att begripa vad det är som pågår....
Och då skriver de sin egen orosanmälan!
 
  • Haha
BirgitS och 5 till
  • Laddar…
Charlieflower Charlieflower skrev:
Ja, men saknar information om Plejd-kompatibilitet.
Tyvärr alla armaturer är slutsålda, det speglar aktiekursen!
 
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.