Henningelvis Henningelvis skrev:
Snyggt! Älskar shabby chic. Saknas bara ett stort "Carpe Diem" i guld.
Nej jag vill ha silver. Hittade lite gammal blyfärg billigt ska nog be målaren använda den
 
  • Gilla
djanlov
  • Laddar…
N Niq skrev:
Nej jag vill ha silver. Hittade lite gammal blyfärg billigt ska nog be målaren använda den
Silvertejp
 
  • Gilla
djanlov och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Min inländska snickare har gipsat lite hemma hos mig. Det ser väl bra ut. Han satte isolering med aspestull som jag fyndade billigt. Jag sa åt honom att det var cellulosafibrer så han inte skulle bli så nervös. Har märkt att en del vägrar arbeta med material som innehåller aspest men det är ju dålig kundservice jag betalar ju för deras tid. 30kr/tim måste väl ändå ses som en generös lön
[bild]
Kolla så ångspärren är korrekt monterad!
Men bra hantverk!
 
Redigerat:
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kolla så ångspärren är korrekt monterad!
Men bra hantverk!
Jag lyckades fynda några pressningar begagnat som min hantverkare fick montera. Han satte dom med M10 skruv genom 24x36 reglarna som han byggde väggen av. Skruvarna och muttrarna fick jag billigt på en skrot
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag lyckades fynda några pressningar begagnat som min hantverkare fick montera. Han satte dom med M10 skruv genom 24x36 reglarna som han byggde väggen av. Skruvarna och muttrarna fick jag billigt på en skrot
Snyggt, det där fixar målarn...
 
FredrikR FredrikR skrev:
Snyggt, det där fixar målarn...
Jag har en hantverkare från Johans alltjänst och ved han gör alla jobb. Eftersom han är svensk så måste det ju bli bra
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag har en hantverkare från Johans alltjänst och ved han gör alla jobb. Eftersom han är svensk så måste det ju bli bra
Nej f-n, har du också gott i den fällan. Det är Lelles eller möjligen Kennets du ska anlita.

Reklam för företag som säljer ved, kontaktinfo och slogan syns.

Skylt med text "Kennets Kennel & Kebab", hundprofil i varningstriangel, återvinningssymbol, bestick och matbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fubar och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej f-n, har du också gott i den fällan. Det är Lelles eller möjligen Kennets du ska anlita.

[bild]

[bild]
Men han gör ju så bra jobb.
 
Bästa diagnoskriteriet någonsin här nedan! Frågan är "Hur märker ni att en person har Aspergers syndrom?"
Forumdiskussion på Flashback, inlägg som uttrycker åsikter om olika användare och plattformar.
Och dem av oss som bara "Men det heter inte Asperger längre, i den nya DSM är även det en form av autism, vet inte dödsknarkarnazisterna på Flashback det ens?" ........ välkommen i klubben!
 
  • Haha
Saelen och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Bästa diagnoskriteriet någonsin här nedan! Frågan är "Hur märker ni att en person har Aspergers syndrom?"
[bild]
Och dem av oss som bara "Men det heter inte Asperger längre, i den nya DSM är även det en form av autism, vet inte dödsknarkarnazisterna på Flashback det ens?" ........ välkommen i klubben!
Om du inte märker att någon i din omgivning har diagnosen är det du som har den.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Bästa diagnoskriteriet någonsin här nedan! Frågan är "Hur märker ni att en person har Aspergers syndrom?"
[bild]
Och dem av oss som bara "Men det heter inte Asperger längre, i den nya DSM är även det en form av autism, vet inte dödsknarkarnazisterna på Flashback det ens?" ........ välkommen i klubben!
Menar du att jag har asperger bara för att jag aldrig har fel❓
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Om du inte märker att någon i din omgivning har diagnosen är det du som har den.
Om alla i sin omgivning tycks ha någon diagnos, har jag ingen då?
 
A anis16 skrev:
Om alla i sin omgivning tycks ha någon diagnos, har jag ingen då?
Javisst, omgiven av idioter.
 
A anis16 skrev:
Om alla i sin omgivning tycks ha någon diagnos, har jag ingen då?
Blind eller döv?
 
N Niq skrev:
Menar du att jag har asperger bara för att jag aldrig har fel❓
Det är två kriterier enligt expertisen på Flashback, att hänga på Byggahus och att inte kunna erkänna att du har fel. Om jag har räknat rätt* uppfyller du bägge två. Gratulerar!

*Klart jag har räknat rätt, att ha fel är inte en defekt jag identifierar mig med överhuvudtaget.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.