2.5 timme till semester :cool:

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Trots att det blåste lite i dag blev en filmning som jag och en annan gjorde helt perfekt. Här är en bild på vad vi filmade. Tusen tack till Miranda också som var 100 procent till lags även om hon frös lite. Hon skojade en del med oss. Senare bjöd hon på fika efter filmningen.

• Person klädd som sjöjungfru vid strandkanten med vågor som bryter. Kostym, fantasi, spel, hav, strandstenar, kreativ.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Johan Gunverth och 1 till
  • Laddar…
Körde jordfräs. Höger rotor slutade rotera och jag tänkte att transmissionen eller något fått problem, men såg att jag tappat en sprint. Skit tänkte jag, lär aldrig hitta den igen. Moddade om rotorerna för att köra vidare ändå och en halvtimma senare dök sprinten upp i jorden. Kalas!

Hand i skyddshandske håller tändstift framför trädgårdsmaskin, grön natur i oskärpa bakom.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Bästa nyhet jag läst på länge
Äldre kvinna i judodräkt med rödvitt bälte, firas för sin prestation inom judo.
Skapa konto

Heja Solveig

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Efter att röris ställde till med ett litet gaaah under förmiddagen har vi nu iallafall fått en fungerande utkastare utomhus. Äntligen kan vi montera bort resterna av den gamla trasiga samt dra loss sladdarna som kom ut genom samma hål i väggen (syns i bakgrunden) 😊 Och vattna växter i de delar av trädgården dit vi inte orkar släpa vattenkannan 🙂

Låscylinder med nyckel i betongvägg, bredvid gammal, rostig vattenkran.
Skapa konto

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.