BirgitS
Det är ju rätt nära kranen så det finns ju viss risk för att det stänker på den väggen, t.ex. när man diskar en plåt.

Bra tanke birgits verkligen sant för det är där vi brukar ställa stora plåtar och stekpannor .. så det gör ju det lite lättare att välja :)
tackar

@JensBjo
Får en fråga om det inte går att bygga in kyl osv i väggen "bakom" bef plats?

Hej Bberg

Är inte riktigt säker på hur du tänker, men det går inte att flytta dom bakåt, bärande vägg av stockar bakom.. om det var det du menade :)

J JensBjo skrev:
Hej Bberg

Är inte riktigt säker på hur du tänker, men det går inte att flytta dom bakåt, bärande vägg av stockar bakom.. om det var det du menade :)
Då är jag med :) Tänktre precis som du säger att integrera dom i väggen för att få fram kaminen och mer utrymme. Underbart rum att inreda med kök ivf! Grattis :)

Jag hade planerat det som såhär, för att få njuta av myset vid kaminen på morgonen. Min personliga uppfattning men utifrån rummet och det faktum att ni ändå har en öppen spis/vedspis :)

• Skiss av kökslayout med markerad plats för vedspis, köksö och matplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
B Bberg skrev:
Jag hade planerat det som såhär, för att få njuta av myset vid kaminen på morgonen. Min personliga uppfattning men utifrån rummet och det faktum att ni ändå har en öppen spis/vedspis :)
Har du läst inlägg 15?

@BirgitS
Bevisligen inte tillräckligt noga, trodde det var det gamla köket.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.