zarkov zarkov skrev:
Nu är det juni och vårvinterns ProDeal är helt avslutad, sista dagen att skicka in var igår. Vågar vi hoppas på samma ProDeal som i övriga europeiska länder nu?

Är lite i valet och kvalet om jag skall köpa en Fein AMM 500 AS multiverktyg från Proffsmagasinet (kampanj, sista dagen idag) eller en GOP 18V-28 som är lite billigare men kommer utan tillbehör. Utan ProDeal lutar jag nog åt Fein men det känns dumt att beställa den idag och så kommer en deal imorgon...
En 18V varmluftspistol som ProDeal vid köp av ny sticksåg vore ju nice. :cool:
 
Finns det någon pro deal nu? Köpte precist en gsr 18v-150c:crysmile:
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Den här har jag inte sett förut. 12 v men den kanske kan räknas som relevant för tråden.

 
  • Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
A andersda skrev:
Den här har jag inte sett förut. 12 v men den kanske kan räknas som relevant för tråden.

[media]
Absolut relevant. (y):cool:
 
Sittställning
A andersda skrev:
Den här har jag inte sett förut. 12 v men den kanske kan räknas som relevant för tråden.

[media]
Den har funnits länge, haft min i flera år men den har inte kommit till svenska marknaden tyvärr :(
 
Sittställning
Någon som vet hur lång tid det tar för dom att lägga upp ny prodeals?
 
  • Erbjudande om gratis startset med laddare och batterier för verktygsköp, giltigt till juni 2023.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet om jag kan nyttja dealen. Köpte 2 maskiner i fredags och en 3e på lördagen(då den inte fanns i lager)...tror ni det räknas?
 
T trojlee skrev:
Någon som vet om jag kan nyttja dealen. Köpte 2 maskiner i fredags och en 3e på lördagen(då den inte fanns i lager)...tror ni det räknas?
Är det inte samma kvitto som gäller?
 
Är rädd för det, måste kollas upp😃
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning
T trojlee skrev:
Är rädd för det, måste kollas upp😃
Dom brukar vara snäll i min erfarenhet. Håller tummarna för dig
 
Sittställning
Det börjar klia för mycket i mina fingrar nu. Ska man orka vänta till nästa prodeal innan man lägger vantarna på trimmern och häcksaxen ?

Har försökt kontakta bosch för att fråga när nästa deal går live men dom vill verkligen inte svara :(

Någon som vet ungefär när den bör dra igång ?
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Sittställning Sittställning skrev:
Det börjar klia för mycket i mina fingrar nu. Ska man orka vänta till nästa prodeal innan man lägger vantarna på trimmern och häcksaxen ?

Har försökt kontakta bosch för att fråga när nästa deal går live men dom vill verkligen inte svara :(

Någon som vet ungefär när den bör dra igång ?
Känns som om de har övergett det konceptet i Sverige.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning Sittställning skrev:
Någon som vet ungefär när den bör dra igång ?
Alla ProDeals jag har sett har börjat och slutat vid ett månadsskifte så med lite tur kommer det en ny deal om en vecka men vad den innebär kan vi bara gissa.

Tråkigt nog verkar Sverige och Finland vara de enda länder som inte omfattas av sommarens verktygskampanj.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning
Hittade denna på danska sidan.
Danmark verkar även ha en vertygskampanj igång just nu där man kan få sticksåg, värmepistol och lite vertygslådor.

Borde ju bli vår tur nu kan man hoppas:surprised:
 
  • Webbsida med reklam för Bosch "PRO Deals", blått tonat kalenderfoto, danska, mobilskärm med batteri- och signalmätare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
D degas skrev:
Känns som om de har övergett det konceptet i Sverige.
Hela juli har passerat snart utan ny deal, den förra sträckte sig till sista juni om jag minns rätt. ☹️
Men vi får hålla tummarna. ✊
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.