FredrikR FredrikR skrev:
Hela juli har passerat snart utan ny deal, den förra sträckte sig till sista juni om jag minns rätt. ☹️
Men vi får hålla tummarna. ✊
Det enda positiva med att det inte kommit någon ny deal ännu är att spontaninköpen minskat😅. Men så fort det kommer en ny deal kan man fortsätta beta av listan..
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Någon som vet om jag kan nyttja dealen. Köpte 2 maskiner i fredags och en 3e på lördagen(då den inte fanns i lager)...tror ni det räknas?
Lämna tillbaka dem och köp dem igen?
 
Sittställning Sittställning skrev:
Hittade denna på danska sidan.
Danmark verkar även ha en vertygskampanj igång just nu där man kan få sticksåg, värmepistol och lite vertygslådor.

Borde ju bli vår tur nu kan man hoppas:surprised:
Den kampanjen startade 1/6 i hela Europa utom Sverige och Finland.

Edit: fel av mig, det var 1/5. Med fyramånadersintervall betyder det att nästa deal startar 1/9(?).
 
Redigerat:
  • Ledsen
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
zarkov zarkov skrev:
Den kampanjen startade 1/6 i hela Europa utom Sverige och Finland.

Edit: fel av mig, det var 1/5. Med fyramånadersintervall betyder det att nästa deal startar 1/9(?).
Dom har dock lovat 4 pro deals per år, möjligen 2 månader per kvartal? Man kan bara hoppas
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Lyckas ni få QR-koden att fungera i det senaste nyhetsbladet bosch skickade ut?(sista sidan)
 
T trojlee skrev:
Lyckas ni få QR-koden att fungera i det senaste nyhetsbladet bosch skickade ut?(sista sidan)
Svarar på min egen fråga, fick svar från bosch. Kampanjen startar 1 Sept
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Svarar på min egen fråga, fick svar från bosch. Kampanjen startar 1 Sept
Vilken kampanj är det?
 
Yees. Blir intressant o se vilka datum inköpen ska vara gjorda. Köpte nämligen lite maskiner i Juli...hoppas det räknas 🙃
 
Sittställning
Men den funkar ej
 
  • QR-kod, reklam, erbjudande om radio, hemsidesadress, indikatorer för batteri och tid, mobilgränssnitt, blå bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den börjar funka 1 Sept
 
Sittställning
Är det bara den som blir kampanjen blir jag lite ledsen haha
 
Sittställning Sittställning skrev:
Är det bara den som blir kampanjen blir jag lite ledsen haha
Ja, det känns lite fattigt jämfört med sommarkampanjen som vi inte fick ta del av...
 
Nu fick jag också nya numret av Bosch Pro News och förstår lite bättre vad vi skrev om igår. Köp verktyg för minst 4995 kr ex moms och få en DAB-radio (GPB 18V-SC 2), värde ca 1600-1800 kr.

Reklam för Bosch, erbjudande om radio, köpverktyg, registrering krävs, tre års garanti, QR-kod, sociala medier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
Inga vidare Pro Deals längre. De tycks nästan ha övergett konceptet i Sverige.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.