Lexington Lexington skrev:
Någon som har koll på vad priserna i handeln brukar landa i förhållande till katalogpriserna?

Behöver räkna på hur dyr sommarpresent jag behöver köpa till min fru för att få köpa trimmer (GRT 18V-33) och häcksax (GHE 18V-60)!
Hur långt kommer du med att påtala att du fixar häcken och trimningen, själv... Om...:cool:(y)
Har en 36V lövblås och trimmer men lockas av de nya.:geek:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Hur långt kommer du med att påtala att du fixar häcken och trimningen, själv... Om...:cool:(y)
Har en 36V lövblås och trimmer men lockas av de nya.:geek:
Jag trimmar o hon klipper häck, så möjligtvis kan jag få saxen ”gratis”.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning
Jag fick idag klämma på trimmern, saxen och blåsen.

Trimmern känns väldigt balanserad, tyngden ligger fram i spolhuvudet så det blir framtung så att säga.

Saxen, låter mycket mindre än bensin av förklarliga skäl men det gör intrycket av att det är kraftlöst.

Blåsen kändes jääääkligt bra. Den hade bra kraft men äter också batterier fick jag höra.

All in all, trimmern kändes riktigt trevlig men jag blir tvungen att köpa varje!

Fick höra att det skulle kommer fler trädgårdsmaskiner inom detta året också vilket jag verkligen ser fram emot. trion ovan beräknas släppas i juni enligt Bosch !
 
  • Gilla
Lexington och 3 till
  • Laddar…
Den här bilden finns på nästan alla europeiska ProDeals-sidor (utom Sverige och Norge?). Vågar vi hoppas på en lika bra deal här?

Samling av elektriska verktyg: såg, borr, slipmaskiner och skiftnycklar på blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det är alltså GLI 18V-2200C, GSA 18V-LI C, GST 18V-LI B, GST 18V-LI S, GSR/GSB 18V-21 och GHG 18V-50.

Bosch ProDeals UK: https://www.bosch-professional.com/gb/en/pro360/prodeals/toolbag/
 
  • Gilla
  • Älska
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
zarkov zarkov skrev:
Den här bilden finns på nästan alla europeiska ProDeals-sidor (utom Sverige och Norge?). Vågar vi hoppas på en lika bra deal här?

[bild]

Det är alltså GLI 18V-2200C, GSA 18V-LI C, GST 18V-LI B, GST 18V-LI S, GSR/GSB 18V-21 och GHG 18V-50.

Bosch ProDeals UK: [länk]
Prodealen vi har håller i 3 månader, hoppas verkligen på en bättre nästa gång. Jag har för många 4 ah batterier nämligen.
 
Sittställning Forlowt skrev:
Prodealen vi har håller i 3 månader, hoppas verkligen på en bättre nästa gång. Jag har för många 4 ah batterier nämligen.
Dealen med batteriet ("uppgradera verktygsväskan") tog väl slut den sista april? Dvs köp före 30/4 och lös in före 31/5.

I övriga europeiska länder gäller ovanstående deal på köp gjorda 1/5-31/8 så med lite tur har de bara inte hunnit aktivera den i Sverige än.
 
Sittställning
zarkov zarkov skrev:
Dealen med batteriet ("uppgradera verktygsväskan") tog väl slut den sista april? Dvs köp före 30/4 och lös in före 31/5.

I övriga europeiska länder gäller ovanstående deal på köp gjorda 1/5-31/8 så med lite tur har de bara inte hunnit aktivera den i Sverige än.
Jag pratade med en Bosch killen, han sa att köper man maskin med batteri kit så fick man nått extra men jag fick inte riktigt ihop det. Jag skulle få 20% och ett batterikit gratis om jag köpte alla 3 maskiner där o då.. men konstigt nog va det bara 2x 4ah men kampanjen säger såhär
 
  • Reklam för gratis 18V-startpaket med batterier och laddare vid köp av verktyg. Erbjudandet gäller till 2023-06-30.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sittställning Forlowt skrev:
Jag pratade med en Bosch killen, han sa att köper man maskin med batteri kit så fick man nått extra men jag fick inte riktigt ihop det. Jag skulle få 20% och ett batterikit gratis om jag köpte alla 3 maskiner där o då.. men konstigt nog va det bara 2x 4ah men kampanjen säger såhär
Det får väl ändå betraktas som rätt generöst att man har drygt 1000 år på sig att begära gratisprodukten?
 
  • Haha
  • Gilla
Putte G... och 3 till
  • Laddar…
Sittställning
mattiasp mattiasp skrev:
Det får väl ändå betraktas som rätt generöst att man har drygt 1000 år på sig att begära gratisprodukten?
Nu såg jag det;) hahahha
 
Skulle leta på beteckningen på kommande blå häcksax och snubblade över detta bla.
Två sladdlösa sticksågar. Modeller: GST 18V-125 B och S. Batterispänning 18V, sågdjup i trä 125 mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trådlös kap- och geringssåg, BITURBO, professionell, ergonomisk design, LED-ljus, Dual Laser, mjukstartsfunktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jämförelse av två kap- och geringssågar, specifikationer listade, 'Nyhet', sladdlös, BITURBO, olika klingdiametrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.bosch-professional.com/se/sv/nyheter-104634-ocs-c/

Sticksågar och dubbellutande BITURBO kap& gersågar.

Häcksaxen då, GHE 18V-60 hette den. :oops:
 
  • Gilla
  • Wow
pleqtiz och 2 till
  • Laddar…
Både trimmer o häcksax finns på toolab nu (y)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Både trimmer o häcksax finns på toolab nu (y)
Lövblås likaså (3-7 dagar från leverantör).
Läste, om jag nu minns rätt, sätt häcksaxen är planerad att släppas senare, men blås och trimmer nu i maj.
Bra pris på alla 3 hos Toolab, om det stämmer. (y)
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Angående väntan på trädgårdsverktyg; Lite trist för er med Bosch blå 18 V-batterier att Husqvarna anslöt sig till Bosch gröna batteriallians :cry:
 
  • Ledsen
13th Marine
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Angående väntan på trädgårdsverktyg; Lite trist för er med Bosch blå 18 V-batterier att Husqvarna anslöt sig till Bosch gröna batteriallians :cry:
Då har man för en gångs skull lyckats framtidssäkra tillvaron! Förra året köpte jag en grön Bosch Rotak gräsklippare och har nu två fräscha 36V batterier.

Får väl erkänna att jag inte vägde in några andra faktorer än vad jag ville ha så det är ju bara tur...
//Ronnie
 
  • Gilla
nanowire och 2 till
  • Laddar…
Nu är det juni och vårvinterns ProDeal är helt avslutad, sista dagen att skicka in var igår. Vågar vi hoppas på samma ProDeal som i övriga europeiska länder nu?

Är lite i valet och kvalet om jag skall köpa en Fein AMM 500 AS multiverktyg från Proffsmagasinet (kampanj, sista dagen idag) eller en GOP 18V-28 som är lite billigare men kommer utan tillbehör. Utan ProDeal lutar jag nog åt Fein men det känns dumt att beställa den idag och så kommer en deal imorgon...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.