Pris på K-ruta i Bromma, 4995:-

Det enda negativa med sågen jag kan hitta verkar vara att det bara går att vinkla den åt ett håll. Men det kan jag nog leva med. Måste nog sukta lite till först så jag inte får dåligt samvete när jag slår till....

MathiasS skrev:
På vilket sätt upplever du den som tung och klumpig? Att bära runt eller att hantera vid sågning?

Det enda jag blev lite fundersam på i det mekaniska utförandet var djupanslaget. Det verkade vara metall mot plast? Ser det ut att funka bra om tio år ändå?
Den är lite tung att bära runt på, men det är ju egentligen bara ett problem om man skall bära runt på den. Är man hantverkare med några olika jobb om dagen skall man ha en lättare.

Att såga är lätt och enkelt. Trots att det är en stark maskin med stor klinga så slår det inte eller vobblar.

Djupanslaget är metall mot metall.

Alfons_Helikopter skrev:
Den är lite tung att bära runt på, men det är ju egentligen bara ett problem om man skall bära runt på den. Är man hantverkare med några olika jobb om dagen skall man ha en lättare.

Att såga är lätt och enkelt. Trots att det är en stark maskin med stor klinga så slår det inte eller vobblar.

Djupanslaget är metall mot metall.

Ok. Bära runt den skall jag inte göra så det är inte ett problem....:)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.