hej hej!! jaså ni gillar inte avslutningshyllan=)
Okay jag ska ta mig en funderare på det, det lovar jag!!
Lättare att se det när bitarna börjar falla på plats..
Taket sänkte jag mellan 25-15cm ungefär.. Ja det är sant det är ett fyllo som byggt huset från början ;D
imorgon river jag bort Vasken och diskmaskinen så jag kan gipsa och dra el i väggen bakom..
Okay jag ska ta mig en funderare på det, det lovar jag!!
Lättare att se det när bitarna börjar falla på plats..
Taket sänkte jag mellan 25-15cm ungefär.. Ja det är sant det är ett fyllo som byggt huset från början ;D
imorgon river jag bort Vasken och diskmaskinen så jag kan gipsa och dra el i väggen bakom..
Hej!
spännande med er renovering, kommer bli jättefint tror jag! men håller med föregående, skippa den otäcka avslutningshyllan... där kommer det bara samlas en massa som ni inte vet vart ni ska göra av, plus en massa damm... och så ser det bara stökigt ut. Förutom det ser det jättebra ut med mycket bänkyta och förvaring!
Lycka till!
spännande med er renovering, kommer bli jättefint tror jag! men håller med föregående, skippa den otäcka avslutningshyllan... där kommer det bara samlas en massa som ni inte vet vart ni ska göra av, plus en massa damm... och så ser det bara stökigt ut. Förutom det ser det jättebra ut med mycket bänkyta och förvaring!
Lycka till!
godmorgon allihopa!!
Igår var en stooor lastbil här och dumpade av 110kollin, det var inte lite grejor..
Dom sa när dom ringde från ikea att man skulle vara med och pricka av när dom
lastade av.. totalt omöjligt..
har gjort vissa framsteg själv oxå med lite gips och golv
Igår var en stooor lastbil här och dumpade av 110kollin, det var inte lite grejor..
Dom sa när dom ringde från ikea att man skulle vara med och pricka av när dom
lastade av.. totalt omöjligt..
har gjort vissa framsteg själv oxå med lite gips och golv
Hej, tycker som ovanstående, skippa avslutningshyllan, men för övrigt ser allt fräscht ut och ni har fått till en bra planering.
Lycka till, monterar ni själva eller en ikeamontör? Om det är ni själva så har ni en heeel del att göra ;D
TyraMyra
Lycka till, monterar ni själva eller en ikeamontör? Om det är ni själva så har ni en heeel del att göra ;D
TyraMyra