sådärja nu var det klart också!!
Idag ringde dom från ikea och sa att köket kommer på utsatt tid dvs på tisdag=)=)
110kollin.. nån som vill komma hjälpa mig att räkna??=)
på måndag river jag delen med vasken och diskmaskinen,har väntat in i det sista så jag visste nya köket kom i tid!!
häng med på några hektiska dagar i nästa vecka med uppdatering på bilder!!
lägger upp ikeas köksritning oxå hur det är tänkt att det ska se ut
Idag ringde dom från ikea och sa att köket kommer på utsatt tid dvs på tisdag=)=)
110kollin.. nån som vill komma hjälpa mig att räkna??=)
på måndag river jag delen med vasken och diskmaskinen,har väntat in i det sista så jag visste nya köket kom i tid!!
häng med på några hektiska dagar i nästa vecka med uppdatering på bilder!!
lägger upp ikeas köksritning oxå hur det är tänkt att det ska se ut
Vad kul att vi får hänga med på din renovering,d et är dt jag tycker är allra roligast här på forumet. Det blir nog toppen, det känns luftigt och snyggt att långväggen är fri från överskåp.
Men du...rundad avslutningshylla!!! Nästan det värsta man kan ha i ett kök ju! Måste vara olycksfall i planeringen med tanke på hur fint allt annat såg ut! Strunta i att packa upp just det kollit så behöver ni bara packa upp och skruva ihop 100 st, bra va? Det blir myyycket snyggare utan den!
Men du...rundad avslutningshylla!!! Nästan det värsta man kan ha i ett kök ju! Måste vara olycksfall i planeringen med tanke på hur fint allt annat såg ut! Strunta i att packa upp just det kollit så behöver ni bara packa upp och skruva ihop 100 st, bra va? Det blir myyycket snyggare utan den!