K
Skönt för en amatör att prata med nån som vet vad han talar om. Var orolig att jag spräckt buzzern.

Den ena är en LCD och den andra är en Icon eller vad den heter. Det är nog olika firmware på dem. DSC har kanske inte uppdaterat Icon-panelen helt ännu.

V vennerstrand skrev:
Halv off-topic, men..

När ni pratar notiser och push-notiser, får ni notiser utan att ha appen aktiv? Som jag förstått det så kan man inte få notiser om inte appen är igång och aktiv? (Jag har inte lyckats på android)

Appen i appstore eller playstore säger ju själv:
- Receive in-app notification of real time system events and state changes
Jag får notiser på android lur, har inte appen igång

får notiser på av/pålarmning , larm och ev systemfel

@
Har fått igång den nya appen, (connect alarm) och kan slå på/av larmet. Men larmet skickar inga händelser eller larm till appen. Någon som vet vad jag missat?

851 - > 426 (är ställd på 3,5) har provat allt annat också. Suck...

@ @ndreas skrev:
Har fått igång den nya appen, (connect alarm) och kan slå på/av larmet. Men larmet skickar inga händelser eller larm till appen. Någon som vet vad jag missat?

851 - > 426 (är ställd på 3,5) har provat allt annat också. Suck...
Kontrollera den här sekvensen.
[380] opt. 1 = Ja
Sedan måste du gå in i appen och ställa in att du vill ha notiser.

@
Det va ett annat fel med kontot. Men det gick till slut (y)

• Gilla
Jojjen09
  • Laddar…
Fungerar din nya appen utan att byta larmsändare? Någon som har guide hur man gör

J Johan456 skrev:
Fungerar din nya appen utan att byta larmsändare? Någon som har guide hur man gör
Också intresserad av detta men jag tror inte det

K
Det verkar som man måste ha mjukvara version 5. Jag har inte lyckats uppdatera min larmsändare till det. Antagligen behövs nyare hårdvara.

Jag fick till det. Nu undrar jag bara om det inte finns en manual till själva appen.

J Johan456 skrev:
Jag fick till det. Nu undrar jag bara om det inte finns en manual till själva appen.
Vad har du för mjukvara i kommunikatorn? GSM eller ethernet?

Y youask skrev:
Vad har du för mjukvara i kommunikatorn? GSM eller ethernet?
5.03.xx.xx. Kör ethernet.

04120401 på min , därför jag inte får igång det :(

Uppdatera?

J Johan456 skrev:
Uppdatera?
Går ej

K
@ @ndreas skrev:
Det va ett annat fel med kontot. Men det gick till slut (y)
Jag har fått till kommunikationen mellan app och v4 larmsändare. Dock får jag inga notiser vid till- och frånslag. Hur fixade du det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.