Återigen väldigt långa svarstider när man växlar mellan tex senaste och bevakningar.
Får kanske testa att installera om appen.

För tillfället hjälpte det riktigt bra att installera om. Hoppas att det håller i sig.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Fairlane
Låter onekligen som att det finns en koppling till IOS.

Hade samma problem. Varit ohanterligt segt i appen så kört via webbläsaren istället.
Installera om appen och nu funkar det.
iOS 17.6.1

ClasseClas
I Android kan man rensa cachen för data per app. Blir den väldigt stor kan vissa appar gå bra mycket långsammare. Jag vet inte om IOS har den möjligheten.

Har inte haft några problem efter ominstallationen i veckan och jag har haft IOS 18.0.1 sedan det kom ut (tvångsstyrd nedladdning pga arbetsmobil).

Problemen försvann under fredagen, har inte intallerat om appen eller tagit nån annan update, så måste gjorts nån fix på backend sidan

L laseryxa skrev:
Problemen försvann under fredagen, har inte intallerat om appen eller tagit nån annan update, så måste gjorts nån fix på backend sidan
För mig var det riktigt segt på förmiddagen idag också. Innan ominstallation.

Jag hade också problem förra veckan och installerade om appen med hittills positivt resultat.

Två saker slog mig:
  1. Jag gillar verkligen Bygga hus-appen. Att byta till mobilsajten var ett rejält nedköp och minskade både mitt användande och min upplevelse.
  2. Det var oerhört svårt att hitta inställningen för större text (under de tre prickarna uppe till höger; inte bland övriga inställningar). Hoppas jag glömt det igen till nästa gång jag behöver installera om appen (att det dröjer så länge alltså).

Efter uppdatering av min iPhone 13 till iOS 18.1.1 så fungerar allt förutom Byggahus-appen… liknande symptom som beskrivits tidigare; får som bäst upp start-skärmen. Klickar man t.ex på ”senaste” så kommer man aldrig vidare.

Har så här långt inte installerat om appen, bara startat om mobilen.

Funkar efter ominstallation.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Ominstallerade för några vecker sen, har börjat degenerera nu igen. Känns kasst man ska behöva installera om appen en gång i månaden

samma sak fortfarande, appen blir skitseg efter nån vecka. Funkar att installera om, men vem ids hålla på med det.
Men bra, då kanske man snart tar sig ut ut byggahusknarkandet då jag nu ofta väljer att stänga ner appen istället för att vänta

Verkar funkat att skriva ett inlägg (nåt med reklamen?)
Jag får skriva nåt här var 24h då kanske?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.